تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمی: ورزشگاه یادگار امام بعد از تعطیلات لیگ برتر افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نظمی: ورزشگاه یادگار امام بعد از تعطیلات لیگ برتر افتتاح می شود
مدیرکل اداره ورزش آذربایجان شرقی گفت: ورزشگاه یادگار امام بعد از تعطیلات لیگ برتر بهره برداری می شود تا تیمهای تبریزی در این ورزشگاه میزبان حریفان خود باشند.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جمشید نظمی در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهارکرد: متاسفانه اهمیت ورزش سالم در استان ما فاصله زیادی دارد. توسعه ورزش در سطح استان می تواند برای سلامتی ورزش استان ما  مثمرثمر باشد و اگر سرمایه گذاری در ورزش و فضای های ورزشی را داشته باشیم بدون شک مردم نیز می توانند سلامتی عمومی نیز داشته باشند.


وی افزود: متاسفانه با شرایط مطلوب و مدنظر فاصله داریم اما نسبت به گذشته و سال های قبل روند خوبی داشته است و این امر میسر نمی شود مگر اینکه اصحاب رسانه نیز با اداره ورزش و جوانان هم سو شوند.


مدیر کل اداره ورزش آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بحث ورزش همگانی و قهرمانی نیز در این سال، بحث تدوین برنامه 4 ساله برای این استان است و تلاشمان نیز برای مسابقات المپیک 2020 و مسابقات آسیایی 2018 است  که هدف گذاریمان نیز این است که ورزش آذربایجان شرقی بتواند در این 2 مسابقات مقام خوبی در کشور کسب کند، پتانسیل بالایی نیز داریم که می توانیم با به کارگیری پتانسیل ها مقام های زیادی داشته باشیم.


وی ادامه داد: از اصحاب رسانه نیز خواهشمند هستم که در این راه به ما نیز کمک کنند، به طبع انتقاد سازنده و خوب می تواند در جهت توسعه ورزش برایمان کمک کند و برنامه ریزی 4 ساله نیز می تواند برای ما در سال های آتی مثمر ثمر شود.علی رغم حمایت از رده های سنی بزرگسالان، سعی خواهیم کرد که از بیشتر از رده های سنی نوجوانان و جوانان حمایت کنیم، زیرا که در سال های آتی بدون شک می توانند نتایج بهتری کسب کنند.


نظمی در ارتباط با چمن ورزشگاه یادگار امام بیان کرد: ما فقط بهره بردار این ورزشگاه هستیم و پیمانکار نیز شرکت های دیگر است، در جلسه ای که بعد از پایان فصل لیگ پانزدهم داشتیم قرار بر این شد که چمن ورزشگاه تعویض شود و باشگاه ها نیز با این موضوع موافقت کردند.


وی در ادامه عنوان کرد: پیمانکار اصلی نیز شرکت توسعه است و ما نیز صرفا خواستیم کمکی داشته باشیم .طبق آخرین وضعیت چمن پهن شده است و در روز های ابتدایی نیز زرد رنگی صد در صد وجود دارداما رفته به رفته چمن نیز بهتر می شود و چمن خارجی نیز با توجه به زمان بندی که ما داشتیم، مثمرثمر است.حتی با سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز صحبت کردیم و وی نیز صلاح دانستند که در این ورزشگاه بازی نکنند و انشالله بعد از تعطیلات لیگ برتر بتوانیم با یک چمن مرغوب و خوب به استقبال بازی های تیم های فوتبال شهرمان برویم.


جمشید نظمی در خصوص به وابستگی هایی شهرداری تبریز عنوان کرد: مصوبه سازمان ورزش شهرداری این موضوع است که هر سال 10میلیون به هیات های ورزشی پرداخت کنند که تا بدین لحظه نیز ریالی نیز پرداخت نشده است، هیات ها نیز  در قالب کمک می توانند با حامی مالی هزینه ها را تامین کنند.


مدیر کل اداره ورزش و جوانان در رابطه با عناوین کسب شده استان در المپیک و پارالمپیک گفت: متاسفانه توجه به ملی پوشان استان کم است که این موضوع را در برنامه 4 ساله باید در نظر بگیریم.


نظمی در رابطه با دغدغه اصلی ورزش استان اظهار کرد: اصلی ترین دغدغه های بنده در بحث ورزش بانوان و همگانی است و سازمان ها واداره ها می توانند در بحث ورزش های همگانی در جامعه نیز کمک های زیادی داشته باشند.


وی  در خصوص انتظارات اش برای تیم های تبریزی حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور گفت: در بحث فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر قهرمان شود، ماشین سازی و گسترش فولاد در این مدت نیز شرایط شان بهتر شود و مطمئن نیز هستم که مدیران باشگاه ها برای رفع مشکلاتشان تدابیری اندیشیده اند.


مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص پرداخت هزینه تیم های فوتبال تبریزی به عنوان حق پرداخت برای بازی در ورزشگاه یادگار امام تصریح کرد: طبق آئین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های حرفه ای باید ورزشگاه های اختصاصی داشته باشند مگر نه باید برگه قراردادشان را با ورزشگاه های دولتی یا خصوصی به کنفدارسیون ارسال کنند.


نظمی در پایان خاطر نشان کرد: مبلغی که تیم هاباید پرداخت کنند، 30 میلیون تومان است به هر حال نگهداری و حفظ این ورزشگاه نیز هزینه های خاص خود را دارد، حتی تا بدین لحظه نیز باشگاه تراکتورسازی تبریز اقدامی برای پرداخت هزینه ها انجام ندادند که به باشگاه تراکتور نیز نامه فرستادیم.





۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن