تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816961252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایسته:اساسنامه تنیس نیاز به اصلاح ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شایسته:اساسنامه تنیس نیاز به اصلاح ندارد
رییس فدراسیون تنیس با اشاره به اینکه نیازی به اصلاح اساسنامه نداشتند،گفت: فدراسیون تنیس هیچ اصلاحی بر اساسنامه خود انجام نداده است.

شایسته:اساس‌نامه تنیس نیاز به اصلاح ندارد
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید شایسته در حاشیه کنفرانس بین‌المللی مربیان تنیس در منطقه غرب و آسیای میانه، گفت: هدف  از برگزاری این کنفرانس علمی کردن ورزش تنیس در کشور است. 


وی ادامه داد: حضور 315 مربی در چنین کنفرانسی نشان از آن دارد که ورزش ما به سمت علمی شدن در حال حرکت است و ما باید از فرصت پیش آمده نهایت بهره‌وری لازم را داشته باشیم و این اتفاقی است که شاید دیگر در کشور ما تکرار نشود. ما باید بتوانیم با حضور تمام مربیانی که امروز از استان‌های مختلف در این کنفرانس بین‌المللی شرکت کرده‌اند بتوانیم در جهت دانش افزایی مربیان سراسر کشور گام موثری را برداریم. 


شایسته خاطرنشان کرد: مربیان در حال‌ حاضر نیاز به استفاده از تجارب مدرسان خوبی دارند که امروز حضور مدرسان خوب بین‌المللی در این کنفرانس پیام خوبی برای تنیس است که در آینده بتوانیم در رشد و توسعه و پیشرفت این رشته گام موثری برداریم.


وی در ادامه اظهار کرد: حضور 9 مربی خارجی در این کنفرانس  برای اولین بار نوید بسیار خوبی برای رشته تنیس می‌دهد. به خاطر این که هزینه‌های حضور مربیان در سایر کشورها برای دانش افزایی بالا است، این کنفرانس می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و دانش افزایی مربیان بسیار موثر باشد.


 رییس فدراسیون تنیس ایران در رابطه با اساسنامه این فدراسیون گفت: ما چون از قبل می دانستیم که احتمال وجود مشکلاتی در اساسنامه فدراسیون‌ها در آینده وجود دارد، سعی کردیم که از همان ابتدا اساسنامه فدراسیون را طوری مدیریت کنیم که در آینده با مشکل خاصی مواجه نشویم. به همین خاطر در حال‌ حاضر با وجود این که اساسنامه فدراسیون تنیس اصلاح نشده، اما به خاطر رابطه خوبی که با فدراسیون جهانی داریم هیچ گونه مشکلی با فدراسیون جهانی نداریم و طبق اساسنامه کارها را پیش می بریم.


وی افزود: در هیچ کجای دنیا دولت از فدراسیون‌ها حمایت نمی‌کند، اما در جایی که دولت از فدراسیون‌ها مثل ایران حمایت لازم را به عمل می آورد چرا ما باید ورود دولت را در اصلاح اساسنامه ها دخالت قلمداد کنیم. کسانی که در کمیته ملی المپیک این گونه بحث‌ها را مطرح می‌کنند در حقیقت به فکر میز و صندلی خود هستند نه چیز دیگر. ما چطور این انتظار را داریم که دولت از ما حمایت کند و ما بخواهیم بگوییم دولت در امور فدراسیون‌ها دخالتی نداشته باشد.


شایسته در ادامه خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر 50 فدراسیون وجود دارد که به نظر می‌رسد باید با توجه به این که تمام هزینه‌ها را دولت پرداخت می‌کند، باید یک پارچه عمل کنند و هر فدراسیون نباید ساز خود را بزند. ورزش ما در حال‌ حاضر نیاز به آرامش دارد و برای پیشرفت نباید در آن تنشی ایجاد کنیم. ما نباید غیر منصفانه عمل کنیم. 


رییس فدراسیون تنیس در پایان و در پاسخ به این پرسش که  آیا اتفاقاتی که در خصوص اساسنامه‌ فدراسیون‌ها و اختلافی که بین وزارت ورزش  و جوانان و کمیته ملی المپیک پیش آمده است، تاثیر سویی بر ورزش کشور خواهد داشت یا خیر، خاطر نشان کرد: ما نباید حس کنیم که همواره متعلق به این میز و صندلی هستیم. من رییس فدراسیون اگر امروز از طریق مجمع رای کسب کنم رییس فدراسیون هستم، در غیر این صورت نباید خود را متعلق به این میز و صندلی بدانم.





۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن