تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821006637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان علیه ترامپ/انتخابات امریکا جنسی‌تر می‌شود +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: زنان علیه ترامپ/انتخابات امریکا جنسی‌تر می‌شود +تصاویر
پیپل مگزین نیز با انتشار گزارشی به نقل از «ناتاشا استونیوف» یکی از نویسندگان آن نشریه نوشته است که ترامپ به او حمله‌ای فیزیکی داشته است چرا که او درباره همسر ترامپ یعنی ملانیا در اولین سالگرد ازدواج شان مطلبی را منتشر کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین‌الملل- اتهامات جنسی در کارزار رقابتی انتخابات ریاست‌جمهوری امسال امریکا به حد بی‌سابقه‌ای رسیده که در انتخابات سال‌های گذشته نظیر نداشته است. 


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ پس از آن که واشنگتن پست فایل صوتی را از صحبت های ترامپ با یک مرد در اتوبوس منتشر کرد که او در آن حرف های مبتذلی درباره زنان می زد و می گفت که به دلیل ثروتش می تواند با هر زنی حتی زنی متاهل رابطه جنسی داشته باشد نامزد جمهوریخواهان در شب مناظره دوم با کلینتون چهار زن را معرفی کرد که می گفتند در سنین کم از سوی بیل کلینتون مورد  آزار و اذیت جنسی و حتی تجاوز قرار گرفته اند و در این میان هیلاری کلینتون آنان را تهدید به سکوت کرده است. 


این بار اما به نظر می رسد نوبت به کارزار دموکرات ها رسیده که اتهامات جنسی را با شدت بیشتری علیه ترامپ مطرح کنند. روزنامه «نیویورک تایمز» گزار ش داده که دو زن ترامپ را متهم کرده اند که آنان را به شیوه ناماسب لمس کرده است. ادعای مشابهی نیز در مجله ای با عنوان «پیپل مگزین» منتشر شده است. نیویورک تایمز گزارش داده که «جیسکا لیدز» و «راشل کروکس» دو زنی بوده اند که این ادعا را مطرح کرده اند. یکی از این رویدادها در سال ۲۰۰۵ میلادی روی داده و دیگری مربوط به بیش از سی سال پیش است. 


پیپل مگزین نیز با انتشار گزارشی به نقل از «ناتاشا استونیوف» یکی از نویسندگان آن نشریه نوشته است که ترامپ به او حمله ای فیزیکی داشته است چرا که او درباره همسر ترامپ یعنی ملانیا در اولین سالگرد ازدواج شان مطلبی را منتشر کرده بود. 


کارزار ترامپ با انتشار بیانیه ای این ادعا را رد کرده است و آن را مقاله ای پوچ و با انگیزه سیاسی خوانده است. «جیسون میلر» سخنگوی کارزار ترامپ گفته است:«این ها حرف هایی پوچ هستند. ترامپ یکی از شناخته شده ترین رهبران تجاری در این سیاره است که سابقه ای قوی از توانمندسازی زنان در شرکت هایش را دارد». 


جنیفر پالمیری مدیر ارتباطات کارزار کلینتون نیز در بیانیه ای گفته است که این داستان اخلاقی متاسفانه نشان دهنده نوع رفتار ترامپ با زنان است و نشان می دهد که رفتار او در مورد نوار صوتی منتشر شده تا چه اندازه همراه با دروغ و نفرت انگیز بوده است. 


جسیکا لیدز در زمانی که مدعی است ترامپ رفتار نامناسب و غیراخلاقی با او داشته در آن زمان ۳۸ ساله بوده و اکنون ۷۴ ساله است.
کروکس نیز گفته است که در زمانی که ترامپ با وی رفتار نامناسب داشته است، او منشی ۲۲ ساله ای در یکی از گروه های سرمایه گذاری مرتبط با شرکت املاک ترامپ در منهتن بود. او می گوید با ترامپ دست داده و خودش را معرفی کرده است اما ترامپ در اسانسور اجازه نداد او خارج شود. این رویداد مربوط به سال ۲۰۰۵ میلادی است. او می گوید:«رفتار او نامناسب بود این برایم بسیار ناراحت کننده است».














































۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن