تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804527430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروانی: امیدوارم دل مردم ایران را شاد کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: آخرین جلسه آنالیز تیم ملی جوانان پیش از بازی با قطر در سالن جلسات هتل الیت ماریوت از ساعت 11 به وقت محلی و 11:30 به وقت تهران با حضور کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان برگزار شد. در این جلسه شرح وظایف بازیکنان و تاکتیک های مورد نظر مربیان در بازی امروز مرور شد.

پس از پایان این نشست امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: این چند روز بازیکنان به شرایط محیطی و آب و هوایی عادت کردند و بازیکنان به لحاظ روحی، ذهنی و جسمانی بسیار آماده هستند و با تمریناتی که در تهران انجام دادیم و هماهنگی که بین نفرات تیم بوجود آمده است آماده رقابت با حریفان هستیم.
 
وی در ادامه گفت: همچنین میزبانی بسیار خوب بحرینی ها از نظر امکانات رفاهی و تمرینی شرایط را برای گرفتن نتیجه ایده آل فراهم کرده و تنها اشکال مسابقات عدم در اختیار گذاشتن زمین اصلی به تیم ها برای برگزاری حداقل یک جلسه تمرین برای آشنایی با زمین مسابقه است که انتظار می رفت با توجه به سطح بالای این مسابقات این مهم انجام پذیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مصدوم و محرومی نداریم و این برای روحیه تیمی ما بسیار مفید تلقی می شود تا پیش از امروز دو جلسه آنالیز داشتیم و دو جلسه تمرین  و امروز هم ساعت 11 یک جلسه هماهنگی با بازیکنان داشتیم تا با شرح وظایفشون در زمین آشنا شوند و ترکیب تیم مشخص شده که پس از جلسه آنالیز آن را اعلام خواهم کرد. انشالله با یک پیروزی ارزشمند دل مردم ایران را شاد کنیم.

پیروانی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ فوتبال ایران در آسیا سرآمد است مخصوصا با چند نتیجه اخیر که تیم های نوجوانان، فوتسال و تیم ملی بزرگسالان ما کسب کرده اند و انشالله ما هم با کسب نتایج خوب و پیروزی های ارزشمند ادامه دهنده راه آنها باشیم. باید بگویم که صرفاً در نظر گرفتن نتایج دوره قبلی مسابقات که در میانمار بود کم لطفی در حق فوتبال ایران بوده است زیرا در نظر گرفتن سید 4 برای تیمی که مقام اول آسیا را به یدک می کشد اصلا مناسب نیست.
 
با مربیان تیم های ژاپن و قطر که صحبت می کردم اذعان داشتند که ما پیش بینی می کردیم تیمی ضعیف بعنوان سید 4 در گروهشان قرار بگیرد نه ایران. گروه ما را به گروه مرگ تشبیه کرده اند چون قطر قهرمان دور قبلی مسابقات است. ژاپن یکی از قدرت های آسیاست و یمن هم طبق آخرین اطلاعات کسب شده ما در کشور عربستان اردوهای مشترک با تیم جوانان عربستان برگزار کرده است و نباید حتی این تیم را دست کم گرفت زیرا دور قبلی توانسته بودند تیم ما را متوقف نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: برای تیم ها شانس و احترام قائلیم ولی با تلاشی که در 21 ماه گذشته انجام دادیم با رعایت بازی جوانمردانه می رویم که حداکثر امتیازات لازم را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: هدف اصلی ما رسیدن به جام جهانی و سپس قهرمانی است ولی برای این مرحله از مسابقات بازی به بازی برنامه ریزی می کنیم،فعلا تمام تفکر من و اعضای کادر فنی معطوف به بازی قطر است و پس از سوت پایان بازی با قطر، سوت آغاز بازی با ژاپن برای ما به صدا در خواهد آمد و خوشبختانه گروه آنالیز ما در تهران و هم در اینجا که علی بنی شیخ السلامی حاضر هستند،خیلی خوب بازی رقبا را آنالیز کرده و در اختیار کادر فنی قرار داده اند و ما با تمام قوا آماده ایم تا شرمنده مردم ایران نشویم.
پیروانی در پایان گفت: امیدوارم در این شبهای عزیز و ایام ماه محرم مردم عزیز ایران این جوانان حسینی را از دعای خودشون محروم نکنند.




۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن