تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812889254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار خداحافظی سفیر ایران در دمشق با نخست وزیر سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دیدار خداحافظی سفیر ایران در دمشق با نخست وزیر سوریه
«محمدرضا رئوف شیبانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق ،در حالی که اواخر مهرماه سال جاری مدت ماموریت پنج ساله اش در سوریه به اتمام می رسد، با «عماد محمد دیب خمیس» نخست وزیر سوریه دیدارکرد.
آفتاب‌‌نیوز : در این دیدار خداحافظی که با حضور وزیران نفت و اقتصاد و دبیرکل نخست وزیری سوریه برگزار شد، نخست وزیر سوریه از تلاش های سفیر کشورمان در ارتقای سطح همکاری های دوکشور در تمام زمینه ها تقدیر کرد.


به گزارش ایسنا ،عماد خمیس با اشاره به اقدامات گروه های تروریستی و تکفیری در کشورهای منطقه به ویژه در سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار کشورهای مستقل قرار داشته و همواره در خط مقدم مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری قرار دارد.


در ادامه این دیدار سفیر جمهوری اسلامی در سوریه نیز با اشاره به همکاری های راهبردی دو کشور بر حمایت کشورمان از سوریه در مقابل تروریسم تاکید کرد.


به گزارش سفارت ایران در دمشق ،در این دیدار نخست وزیر سوریه به منظور قدردانی از تلاش های سفیر جمهوری اسلامی، به رسم یادبود یک شمشیر عربی به وی تقدیم کرد.




۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن