تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815657962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناراحتی اشتیلیکه از عملکرد بازیکنانش


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ناراحتی اشتیلیکه از عملکرد بازیکنانش
ناراحتی اشتیلیکه از عملکرد بازیکنانش سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت که دو تیم ایران و کره بازی جوانمردانه‌ای را ارائه کرده‌اند.


به گزارش فرهنگ نیوز، اولی اشتیلیکه، سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی در پایان دیدار تیمش مقابل ایران در نشست خبری حاضر شد و گفت: به نظر من بازی خوبی بود. فشار زیادی از سوی تماشاگران روی دو تیم بود، اما هر هم ما و تیم ایران بازی جوانمردانه‌ای را ارائه کردیم.
 
وی افزود: باید بگویم از نتیجه‌ای که به‌دست آوردیم، کمی ناراحتم و به‌نظرم می‌توانستیم نتیجه مثبت‌تری به‌دست بیاوریم. از این نتیجه ناراحت و غمگینم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی خاطرنشان کرد: باید بگویم تیم بهتر امروز به پیروزی رسید. ما در 30 دقیقه ابتدایی بازی عملکردی فاجعه‌آمیز داشتیم. در ادامه بازی روند خوبی داشت و قدرت دو تیم یکسان شد، اما ما در 30 دقیقه ابتدایی گل را دریافت کردیم.
 
اشتیلیکه در پاسخ به خبرنگار کره‌ای که گفت شما می‌گویید 30 دقیقه بد بودیم، ولی کره جنوبی در طول بازی مقابل ایران اصلاً حمله‌ای روی دروازه حریف نداشت، گفت: شما درست می‌گویید. ایران موفق عمل کرد. آنها در تک تک حملات‌شان از ما بهتر بودند و در نهایت ما شکست خوردیم.
 
وی ادامه داد: تیم ایران در ریباند هم خوب بود و نشان داد که چقدر به لحاظ بدنی خوب است. ما با کادرفنی و بازیکنان مختلف به ایران آمدیم، اما باز هم نتوانستیم نتیجه بگیریم و این نشان‌دهنده ضعف ماست.
 
«این موضوع را بارها گفته‌ام که ما باید در تمام بازی‌های خانگی با پیروزی از زمین خارج شویم»، سرمربی کره جنوبی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: این باید استراتژی ما باشد و فرقی نمی‌کند مقابل ایران باشد یا تیم دیگری. واقعیت این است که ما از نظر قوای جسمانی و فنی ضعیف هستیم و ایران قوی‌تر است. اگر می‌خواهیم این نقیضه را جبران کنیم، باید فوتبال بهتری انجام دهیم. باید از سطح پایه کارمان را اساسی‌تر آغاز کرده و آن را دنبال کنیم.
 
سرمربی آلمانی کره جنوبی در مورد تعویض‌هایی که برای استفاده از توپ‌های بلند انجام داد، اما باز هم نتوانست حمله مؤثری داشته باشد، افزود: برای فشار آوردن روی تیم ایران باید کارهای زیادی انجام می‌دادیم. ارسال می‌کردیم، در عمق حرکت می‌کردیم یا کارهای تاکیتیکی دیگری ازنجام می‌دادیم که این اتفاقات در زمین بازی رخ نداد. ما در زمان مناسب، بازیکن شماره 18 را وارد زمین کردیم تا از ارسال‌ها استفاده کنیم، اما باز هم نتوانستیم فرصتی بسازیم و به گل برسیم. به عقیده من باید بازیکنی مثل سباستین سوریا مهاجم تیم ملی قطر را در تیم‌مان می‌داشتیم تا می‌توانستیم مقابل ایران به برتری برسیم.
 
اشتلیکه در پاسخ به پرسش خبرنگار کره‌ای مبنی بر اینکه چرا ما نمی‌توانیم در آزادی نتیجه لازم را بگیریم و آیا این نتیجه به صعود ما کمک می‌کند یا نه، گفت : ما باید بازی‌مان را آنالیز کنیم. باید سخت درگیر آنالیز خودمان باشیم. تیم ما در خیلی از جنبه‌ها نسبت به ایران سطح پایین کار کرد و برای بهتر شدن باید از پایه کار کنیم و این نیاز فوتبال کره است. باید به آن اهمیت بدهیم و در آینده درباره این مسئله صحبت کنیم. 
 
 


منبع: تسنیم


95/7/20 - 22:16 - 2016-10-11 22:16:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن