تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815464038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتیجه غم انگیزی بود/در بسیاری از زمینه ها از ایران ضعیف تر بودیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نتیجه غم انگیزی بود/در بسیاری از زمینه ها از ایران ضعیف تر بودیم
سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: 30 دقیقه نخست بازی با ایران فاجعه بار بازی کردیم.  

اشتیلیکه: نتیجه غم انگیزی بود/ در بسیاری از  زمینه ها بازی از ایران ضعیف تر بودیم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اولی اشتیلیکه پس از بازی کره جنوبی مقابل ایران گفت: بازی خوبی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم بازی جوانمردانه ای ارائه کردند. از نتیجه به دست آمده ناراحتم و انتظارم این بود که بازی بهتری ارائه بدهیم از عملکرد تیمم غمگین هستم.


وی ادامه داد:در 30 دقیقه نخست بازی فاجعه بار بودیم. البته پس از آن کمی بهتر شدیم اما در نهایت ایران به پیروزی رسید.


سرمربی کره جنوبی درمورد وضعیت تیم ایران در این بازی تصریح کرد: در موقعیت های تک به تک بازیکنان ایران برنده بودند و این نشان می دهد که این تیم از نظر قوای جسمی و بدنی برتر از کره بود. در واقع ما با بازیکنان مختلف،کادر مختلف و نفرات مختلف به ایران آمدیم اما نتوانسته ایم نتیجه بگیریم.


اشتیلیکه در مورد دیدار برگشت 2 تیم در کره تصریح کرد: باید همه بازی های خانگی مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا صعود کنیم.فرقی ندارد با ایران بازی کنیم یا تیم دیگر.


وی با اشاره به برتری فیزیکی ایران اظهار داشت: تیم ما از نظر قوای جسمانی از ایران ضعیف تر است.باید این نقطه ضعف را بهبود ببخشیم به طور حتم رفع این مشکل با کار از تیم های پایه آغاز می شود.


وی در مورد کیم شین ووک بازیکن تعویضی کره گفت: برای ضربه زدن به ایران باید از راههای مختلفی حمله می کردیم. حمله از عمق و شوتزنی به دروازه حریف را مدنظر داشتیم.وقتی از این راهها به نتیجه نرسیدیم کیم شین ووک را به زمین فرستادیم تا مثل بازی قطر روی ارسال از کناره ها موقعیت به دست بیاوریم.شاید نیاز به بازیکنی مثل سباستین سوریا داشتیم.


سرمربی کره جنوبی درباره نتایج نامناسب این تیم در ورزشگاه آزادی توضیح داد: ما باید بازی را کاملا آنالیز کنیم و سخت گیرانه بازی مان را تفسیر کنیم.در خیلی از جنبه ها تیم ما سطح پایین تر از ایران بازی کرد و در خیلی از موارد باید از فوتبال پایه کار را دنبال کنیم در واقع این نیاز فوتبال کره هست.





۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن