تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819973444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامسونگ تولید نوت 7 را متوقف می‌کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: هفته‌ای که گذشت فاجعه‌بارترین روزها را برای گلکسی نوت ۷ رقم زد. در این هفته دست‌کم چهار دستگاه آن هم از میان دستگاه‌های جدید منفجر شده بود. به گزارش خبرگزاری Yonhap در کره‌ی جنوبی، سامسونگ می‌خواهد موقتا تولید دستگاه‌های جدید گلکسی نوت ۷ را متوقف کند. نام منبع این خبر نقل نشده اما ظاهرا فردی است که در شرکتی وابسته به سامسونگ کار می‌کند.

 
شایعه: سامسونگ تولید نوت ۷ را متوقف می‌کند



همین امروز دو تا از اپراتورهای بزرگ آمریکا اعلام کردند که روند تعویض دستگاه‌های قبلی گلکسی نوت ۷ با دستگاه‌های جدید را متوقف کرده‌اند. این گوشی‌ها فروخته هم نخواهند شد. به جز این‌ها مقامات دولتی کره‌ی جنوبی هشدار خود را مبنی بر ممنوعیت استفاده یا شارژ گلکسی نوت ۷ در هواپیماها تکرار کرده‌اند.

درصورتی که این خبر صحت داشته باشد، آیا این توقف موقت تولید در نهایت منجر به پایان گلکسی نوت ۷ و سپردن آن به دست فراموشی خواهد بود؟ این همان دستگاهی است که در هنگام رونمایی توجه زیادی را به خود جلب کرده بود و پیش از آن که عرضه شود هم همه‌جا سخن از پرچم‌دار بی‌بدیل سامسونگ بود. اما حالا بعد از مشکلاتی که به وجود آمد و به‌خصوص یک فراخوان جمع‌آوری ناکام که پیش‌بینی می‌شود کم‌کم کار را به فراخوان دوم هم بکشاند، به نظر می‌رسد که کار گلکسی نوت ۷ تمام شده و حتی با فرض برطرف شدن همه‌ی مشکلات در فرخوان سوم، دیگر کسی حاضر نیست این ریسک را بپذیرد که به‌خاطر یک گوشی جانش را به خطر بیندازد.





۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن