تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیدا شدن جسد پری دریایی در سواحل انگلستان! (+فیلم)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پیدا شدن جسد پری دریایی در سواحل انگلستان! (+فیلم)
روزیاتو - از دیروز تصویری از جسد یک موجود عجیب که شباهت بسیاری به پری دریایی دارد در یکی از سواحل کشور انگستان پیدا شده و در دنیای مجازی دست به دست می چرخد.

در این تصویر شاهد یک موجود دریایی شبیه انسان هستیم که دُمی همانند ماهی دارد و آدم را یاد افسانه های موجود در مورد پری های دریایی می اندازد. بخش میانی بدن این حیوان به طور دلخراشی از هم پاشیده اما دم و سر آن سالم باقی مانده است.

تصاویری که می بینید را فردی به نام «پاول جونز» برداشته و بیش از یکصد بار در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است. توضیحی که جونز برای این تصاویر نوشته به شرح زیر بوده:

«امروز در ساحل گریت یارموز ما جسد یک پری دریایی را پیدا کردیم که جریان آب آن را به ساحل آورده.»

برخی از فرضیه پردازها پس از دیدن این عکس ها اظهار داشته اند که این موجود واقعا یک پری دریایی است و برخی دیگر اعتقاد دارند که این جنازه به یک خوک دریایی خاکستری تعلق دارد.

نظر شما چیست؟ آیا تصور می کنید این موجود واقعا یک پری دریایی است و افسانه ها به واقعیت تبدیل شده اند؟ نظرات خود را در بخش نظر با روزیاتو در میان بگذارید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن