تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوست دارم به همکاری با ایران ادامه دهم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: مایدا چیچیچ در گفت‌وگو با یک سایت اینترنتی اسلوونیایی، درباره شرایط مربی‌گری خود در ایران گفت: شرایط در ایران بسیار مناسب است. با توجه به سیستم‌های روز والیبال که من با آن‌ها آشنایی دارم، در تیم ملی والیبال بانوان ایران کار می‌کنم. تلاش می‌کنم از سیستم‌هایی استفاده کنم که از نظر کسب نتیجه مطمئن باشد و به هدفمان برسیم.


او درباره اینکه آیا در نظر دارد همکاری خود با تیم ملی والیبال بانوان ایران را ادامه بدهد یا خیر، اظهار کرد: بله من دوست دارم که با تیم ملی ایران بیشتر کار کنم و اگر شرایط مناسب باشد تمایل دارم همکاری‌ام را ادامه بدهم.


چیچیچ درباره اهداف خود در تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: هدف اصلی من در ایران بهبود جایگاه تیم‌های بانوان این کشور است. یکی از چشم‌اندازهای ما این است که در مسابقه‌هایی که در سال آینده شرکت می‌کنیم رده خوبی به‌دست بیاوریم و پیشرفت کنیم.


سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: از تمام شرایطی که در ایران وجود دارد راضی هستم. داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران هم حمایت خیلی خوبی از تیم‌های بانوان انجام می‌دهد و همین باعث شده انگیزه همه ما بالا برود.


چیچیچ درباره شرایط بانوان والیبالیست ایران نیز اظهار کرد: دختران ایران مستعد یادگیری هستند و تکنیک خوبی دارند اما احتیاج دارند که بیشتر از این‌ها بازی کنند و تجربه بیشتری به‌دست بیاورند.




۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن