تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرین استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گزارش تمرین استقلال
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بیش‌تر به برنامه‌های آمادگی جسمانی و ریکاوری برای آبی‌پوشان اختصاص داشت.
تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از اینکه یک بازی درون‌تیمی انجام داد، از ساعت ۱۲ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

* علی قربانی در ابتدای تمرین امروز حضور نداشت و هنگامی به محل تمرین رسید که برنامه‌های آبی‌پوشان به پایان رسیده بود. قربانی با تأخیر یک ساعته به کمپ زنده‌یاد حجازی آمد.

* با توجه به اینکه بازیکنان استقلال روز گذشته ۹۰ دقیقه فوتبال بازی کرده بودند، امروز تنها تمرین ریکاوری برگزار شد و البته استقلالی‌ها زیرنظر استیو جونز حدود ۴۰ دقیقه کار کششی را پشت سر گذاشتند.

    کاوه رضایی که به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی در تمرین روز گذشته حضور نداشت، امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

    * هنگامی که سوت آغاز تمرین به صدا درنیامده بود، علیرضا منصوریان به محض ورود به مجموعه متوجه شد که بعضی از بازیکنان در حال بازی تنیس‌فوتبال هستند. به همین علت سرمربی تیم استقلال از فاصله دور علی چینی را صدا کرد و به او گفت برو به بازیکنان بگو تنیس فوتبال را جمع کنند،‌ کسی حق ندارد قبل از شروع تمرین تنیس فوتبال بازی کند.

    * روزبه چشمی مثل روزهای گذشته امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

    *‌بهتاش فریبا مدیر فنی آبی‌پوشان امروز از نزدیک نظاره‌گر تمرین شد.

    * درحالی که بازیکنان مشغول کار کششی زیرنظر مربی بدنساز بودند، مهدی رحمتی و حمید بابازاده در قالب یک گروه و سیدحسین حسینی و ارشیا بابازاده در قالب یک گروه دیگر بازی تنیس فوتبال انجام دادند. نکته عجیب اینجا بود که مهدی رحمتی در این مسابقه درون‌تیمی حسابی حرص و جوش می‌خورد و از مربی‌اش یعنی بابازاده می‌خواست که مسابقه را جدی بگیرد. حرکات رحمتی بعد از، از دست دادن موقعیت‌ها عجیب به نظر می‌رسید و سوژه عکاسان شده بود.

    * هنگامی که بازیکنان مشغول کار کششی بودند، به یکباره تعدادی از استقلالی‌ها به سمت رابسون با حالت شوخی حمله کرده و در اقدامی جالب بازیکن برزیلی را دوره کردند. استقلالی‌ها با حالت شوخی چندین ضربه به رابسون زدند و جالب اینجا بود که مدافع برزیلی و جوان استقلال‌ به صورت حرفه‌ای از جایش بلند شد و هیچ واکنشی نسبت به بازیکنان نداشت.

    در اواخر تمرین امروز علیرضا منصوریان شخصاً برای کاوه رضایی ضربه به دروازه و چارچوب‌شناسی را در نظر گرفت و این بازیکن را تمرین داد. وی چندین بار به رضایی تذکر داد که در زدن ضربات آخر دقت کند.




منبع: فارس


۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن