تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819414418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک های خیرین به کمیته امداد در کردستان ۲۶ درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در شش ماهه نخست امسال؛
کمک های خیرین به کمیته امداد در کردستان ۲۶ درصد افزایش یافت

قنبر موسی نژاد


شناسهٔ خبر: 3791032 - یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
استانها > کردستان

.jwplayer{ display: inline-block; } سنندج- مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) کردستان از رشد ۲۶ درصدی کمک های خیرین در شش ماهه نخست امسال در این استان خبرداد و گفت: این افزایش کمک ها زمینه را برای خدمت بهتر به مردم فراهم می کند. به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، قنبر موسی نژاد در مراسم  تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان مریوان که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: کمک های خیرین در ۶ ماه نخست سالجاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد توانمند سازی مددجویان این نهاد است و استقلال معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مددجویان از اولویت های کمیته امداد است، عنوان کرد: در این راستا سال گذشته ۱۶۰ میلیارد تومان به محرومان استان کردستان پرداخت شده است که ۴۳ میلیارد آن قرض الحسنه و مابقی آن بصورت بلاعوض بوده است.

وی بیان کرد: اشتغال مددجویان یکی از دغدغه های اصلی این نهاد است که با توجه به مشاغل کوچک و خرد ایجاد شده توسط این نهاد و نظارت پنج ساله کمیته امداد بر طرح های اجرا شده، ۹۰ درصد مشاغل ایجاد شده پایدار هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: کمیته امداد استان کردستان هر ماه بیش از سه میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت پوشش پرداخت می کند، در طرح اکرام ایتام در کردستان پنج هزار یتیم تحت پوشش زیر ۱۵ سال توسط ۱۶ هزار حامی کمک می شوند.

موسی نژاد اظهارداشت: سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد تومان توسط خیران به بیش از ۵۰ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کمک شده است.

وی اضافه کرد: بخشی از خدمات کمیته امداد نقش پشتیبان دارد و در این راستا ۶ هزار زن سرپرست خانوار بیمه اجتماعی شده اند و مبلغ هفت میلیارد تومان جهت بیمه آنان پرداخت شده است که بعد از بازنشستگی مستمری بگیر تامین اجتماعی خواهند شد.

موسی نژاد با بیان اینکه یک هزار بیمار صعب العلاج از خدمات کمیته امداد کردستان بهره مند هستند افزود: سال گذشته هشت میلیارد تومان جهت هزینه های درمانی مددجویان کردستانی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه فقرا محل آزمایش اغنیا هستند و کمک به این قشر ضعیف باعث افتخار است، گفت: یکی از کارکردهای کمیته امداد ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است و تلاش کمیته امداد بر این است تا فقر جامعه به حداقل برسد و این کار مشارکت خیران را می طلبد.

وی اظهارداشت: دولت اسلامی موظف به پشتیبانی از مستضعفان است و در این راستا تلاش های خوبی انجام شده است، اما مسلمانان هم در کنار نظام وظیفه دارند یاری رسانی محرومان باشند.

وی از مراجعه بیش از یکصد هزار نفر در سال گذشته به دفاتر کمیته امداد جهت دریافت کمک خبر داد و گفت: کمیته امداد به عنوان پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان در توزیع کمک ها خدمات ویژه ای انجام داده است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان در این مراسم از خدمات ۳۳ ساله علی شهابی تقدیر کرد و عزیز حیدری قائم مقام کمیته امداد این شهرستان را به عنوان سرپرست جدید این نهاد در مریوان معرفی و منصوب کرد.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن