تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803279780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترابیان: عزم ملی برای گرفتن میزبانی جام جهانی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: عباس ترابیان درباره مطرح شدن مرتضی تجریشی به عنوان کاندیدای ریاست کمیته فوتسال اظهار کرد: من وی را نمی‌شناسم و ترجیح می‌دهم در این باره اظهار نظر نکنم چون هنوز به طور رسمی وی مطرح نشده است. من نیز از گوشه و کنار اسمش را شنیده‌ام و گزینه دومی هم که او هم وزارتی بوده مطرح است. با این حال من اعلام می‌کنم اگر فردی سیاسی وارد کمیته فوتسال شود، دیگر روی ما را نخواهید دید. باید شان ما حفظ شود و شرایط مطلوبی برای کار کردن وجود داشته باشد.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره حضور همزمان علی صانعی در تیم زیر ۲۰ سال و بزرگسالان توضیح داد: به نظرم جدا کردن صانعی از ناظم‌الشریعه و مختل شدن کار تیم ملی صحیح نیست. البته علی صانعی را کمیته فوتسال انتخاب کرد و ما آن را مورد تایید خودمان قرار داده‌ایم و اما الان در تیم ملی بزرگسالان به او نیاز است. همچنین تغییر کادر فنی خودزنی محسوب شده و با توجه به عملکرد خوب این مربیان در جام جهانی، طبیعی است که قراردادشان تمدید شود. با این حال ابتدا باید ببینیم تکلیف خود فوتسال چه می‌شود. منتظر کفاشیان هستم تا با او درباره این مسائل صحبت کنم چون تاج درگیر بازی با کره جنوبی است و نمی‌توان او را پیدا کرد.

وی همچنین درباره میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: در حال حاضر شانس ایران برای گرفتن میزبانی بالاست چرا که ژاپن نتوانسته مدارک را کامل کند و در دو سه مورد با دولتش به مشکل خورده است. همچنین کاندیدای دیگری که لابی بسیار قوی‌ای هم داشته، نیوزیلند است اما از آنجایی که فیفا معیارهایی دارد، این کشور با مشکل روبه‌رو خواهد شد چرا که به لحاظ جغرافیایی در دسترس نیست. همچنین نیوزیلند تیمی نیست که بتواند در جام جهانی بدرخشد و حتی ممکن است در گروهش چهارم شود. بنابراین اگر اولویت‌های قاره‌ای مطرح باشد، هر کشوری از اروپا شانس بیشتری نسبت به بقیه قاره‌ها خواهد داشت. با این وجود باز هم شانس‌مان بالاست.

ترابیان تاکید کرد: ما می‌توانیم میزبانی جام جهانی را بگیریم به شرطی که عزم ملی به وجود بیاید. هنوز این عزم ایجاد نشده است. در کلمبیا همه در حد خودشان برای برگزاری جام جهانی به بهترین نحو تلاش می‌کردند. در حال حاضر تنها دو ارگان دولتی مانده‌اند که باید مدارک مورد نیاز را به فدراسیون فوتبال تحویل دهند و اگر فرم‌هایی که فیفا تعیین کرده را جمع‌آوری کنیم، میزبانی ما قطعی خواهد بود.

وی در پایان درباره ملاقاتش با اینفانتینو در کلمبیا و ارتباط نزدیکی که با او داشت، به ایسنا گفت:‌ من در مورد فوتسال با او صحبت می‌کردم و کاری به بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی نداشتم. او نسبت به بنده اعتقادی داشت و حدس می‌زد که اگر بگویم، تبلیغاتی است. همچنین بعد از مراسم اهدای مدال، او را با اسم کوچک صدا کردم و از او خواستم نزد بازیکنان ایران بیاید که او نیز همه چیز را رها کرد و با تک تک ملی‌پوشان ما دست داد و عکس یادگاری انداخت.



۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن