تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میانگین درآمد و هزینه هر خانوار در سال ۹۴ چقدر بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: میانگین درآمد و هزینه هر خانوار در سال ۹۴ چقدر بود؟
مرکز آمار اعلام کرد که در سال ۹۴،یک خانوار شهری ایران به طور متوسط ۲۶ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان برای خرید و بهره‌مندی از کالاها و خدمات مصرفی هزینه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مهر، مرکز آمار ایران میانگین هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی را طی سال ۹۴ اعلام کرد، بر این اساس در سال گذشته، یک خانوار شهری ایران به طور متوسط ۲۶ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان برای خرید و بهره‌مندی از کالاها و خدمات مصرفی، هزینه کرده است که این مبلغ با ۱۱.۷ درصد نسبت به سال ۹۳ مواجه بوده است.

بر این اساس، میانگین هزینه خانوارهای روستایی نیز در این سال برابر با ۱۴ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۳۰۰ تومان بوده که از رشد مثبت۶.۱ درصدی برخوردار بوده است.

همچنین در سال ۹۴، متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری ۲۷ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۲۰۰ تومان و درآمد یک خانوار روستایی نیز ۱۶ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که به ترتیب نسبت به سال قبل تر از آن ۱۵.۶ درصد و ۱۵.۸ درصد افزایش داشته است.

در این میان، درآمد از مشاغل مزد و حقوق‌بگیری، درآمد از مشاغل آزاد کشاورزی و غیرکشاورزی و درآمد متفرقه در سطح روستایی به ترتیب به میزان ۱۷.۹، ۱۶.۹ و ۱۳.۴ درصد رشد داشته است.

سهم هر یک از منابع درآمدی در کل درآمد شهری به صورت ۳۳.۴ درصد از مشاغل مزد و حقوق‌بگیری، ۱۶.۳ درصد از مشاغل آزاد کشاورزی و غیرکشاورزی و ۵۰.۳ درصد از درآمد منابع متفرقه و سهم هر یک از منابع درآمدی در کل درآمد روستایی به صورت ۳۰.۲ درصد از مشاغل مزد و حقوق‌بگیری، ۳۰.۹ درصد از مشاغل آزاد کشاورزی و غیرکشاورزی و ۳۸.۹ درصد از منابع متفرقه است.



۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن