تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819597626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتفاق مهم در داوری ایران از زبان‌ کامر‌انی‌فر


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اتفاق مهم در داوری ایران از زبان‌ کامر‌انی‌فر
اتفاق مهم در داوری ایران از زبان‌ کامر‌انی‌فر رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از حضور تمامی داوران و کمک داوران ایران در سمینار کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز و به نقل از فدراسیون فوتبال؛ حسن کامرانی‌فر گفت: برای اولین بار کنفدراسیون فوتبال آسیا  6 داور و 9 کمک داور ایرانی را به سمینار داوران دعوت کرده و این می‌تواند اتفاق خیلی مهمی برای کمیته و دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال باشد، چرا که بیشترین آمار دعوت شده به این سمینار از ایران هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به موفقیت داوران در مسابقات بین‌المللی، بیشترین سهمیه داوری در آسیا را داریم و با توجه به اینکه داوران الیت ما افزایش پیدا کرده در همین راستا تعداد قضاوت‌های بین‌المللی داوران کشورمان نیز هم افزایش می‌یابد. بدون شک هم به لحاظ کمیت و کیفیت بالاترین رتبه داوری را در آسیا داریم. این موفقیت را به فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم. همچنین کمیته و دپارتمان داوران از تمامی داوران و کمک داوران دعوت شده به این دوره می‌خواهد که با تمام توان و انرژی در این کلاس‌ها حضور یابند و تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند در ادامه این موفقیت را کامل‌تر کنند.

رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: این دوره از 30 آبان تا 4 آذر  در کشورهای مالزی و امارات برگزار می‌شود که از ایران علیرضا فغانی، محسن ترکی، موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، پیام حیدری و حسن اکرمی به عنوان داور و رضا سخندان، محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی‌نژادیان، علی میرزابیگی، حسن ظهیری، آرمان اسعدی، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک داور در این کلاس حضور خواهند داشت.

کامرانی‌فر گفت: محمدرضا فغانی نیز به عنوان هفتمین داور مرحله اول این کلاس را با موفقیت پشت سرگذاشته است و می توان گفت عملاً تمام داوران ما سهمیه الیت 2017 آسیا را کسب کرده‌اند. قطعاًَ حضور تمام داوران در این دوره می‌تواند مثمرثمر باشد، چرا که به تجربیات آنها افزوده و شاهد قضاوت بهتری در مسابقات لیگ این فصل خواهیم داشت.








95/7/17 - 15:35 - 2016-10-8 15:35:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن