تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819062704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح موضوع آلودگی هوای اراک در سطح کارگروه ملی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
طرح موضوع آلودگی هوای اراک در سطح کارگروه ملی

استاندار استان مرکزی گفت: به دنبال سفر خانم ابتکار به استان مرکزی، دوشنبه هفته آینده جلسه کارگروه ملی به موضوع آلودگی هوای اراک اختصاص می یابد که از استاندار استان مرکزی هم برای حضور در این جلسه دعوت شده است.
به گزارش ایسنا، محمود زمانی قمی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک بیان کرد: درخواست ها و موارد مطرح شده در سفر خانم ابتکار به استان مرکزی، احصا و با مشورت نمایندگان مجلس شورای اسلامی جمع بندی و به صورت مکتوب به خانم ابتکار، ارجاع و توسط سازمان محیط زیست به رییس جمهور ارجاع داده شده است و بر این اساس آمادگی بیشتری جهت تشریح وضعیت در سفر ریاست جمهوری داریم.
وی افزود: تمامی پیشنهادات در خصوص کاهش آلودگی هوا توسط سازمان های مربوطه و سازمان های مردم نهاد، جمع آوری و تا روز شنبه هفته آینده به استانداری جهت جمع بندی پیشنهادات ارجاع داده شود. در صورت ارائه پیشنهادات توسط سمن ها به استانداری بخشی از زمان جلسه کارگروه ملی هفته آینده را به ارائه پیشنهادات و نظرات سمن ها اختصاص خواهیم داد.
استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه انتظارات از جلسه هفته آینده و سفر ریاست جمهوری در خصوص کاهش آلودگی هوا باید معقول و عملی باشد، گفت: مردم و مسئولین خواستار رفع آلودگی و ایجاد هوای پاک هستیم، اما باید به این نکته توجه داشت که در یک جلسه مسائل قابل حل نیست. راه حل های منطقی و عملی را ارائه و پیگیری کنیم تا مرحله به مرحله مسائل حل شود.
زمانی قمی تاکید کرد: باید یکی از مهمترین اهداف، جذب اعتبار برای کاهش آلودگی هوای اراک باشد که از این طریق بتوانیم طرح های کاهش آلودگی را در اراک اجرا کنیم.
وی ادامه داد: در جلسه هفته آینده مشکلات و مسائلی مطرح می شود که ما در استان با توجه به ظرفیت ها قادر به ورود به این مسائل برای رفع آنها نیستیم و در حقیقت این مسائل جهت جلب مساعدت کشوری مطرح می شود و قرار نیست این جلسه معجزه ای یک شبه را رقم بزند.
[ مشاهده متن کامل خبر طرح موضوع آلودگی هوای اراک در سطح کارگروه ملی در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

طرح موضوع آلودگی هوای اراک در سطح کارگروه ملی






شنبه ، ۱۷مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن