تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805316450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از جشنواره گل برزيل تا سوتي تاريخي بوفون


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: از جشنواره گل برزيل تا سوتي تاريخي بوفون
کار ايتاليا و آرژانتين براي صعود به جام جهاني روسيه گره خورد.
نویسنده : شيوا نوروزي 


بازي‌هاي انتخابي جام جهاني 2018 در قاره اروپا و امريکاي جنوبي پيگيري شد و پيروزي پرگل برزيل، اروگوئه و تساوي اسپانيا با ايتاليا از جمله نتايج مهم به دست آمده است.
  
هديه بوفون به اسپانيا
تساوي يک – يک لاجوردي‌پوشان و ماتادورها در حالي رقم خورد که اشتباه مهلک جان لوئيجي بوفون، سنگربان کهنه‌کار ايتاليا تک‌گل اسپانيا را به همراه داشت. اين در حالي است که ايتاليايي‌ها بسيار خوش شانس بودند که يک پنالتي جنجالي نصيب‌شان شد و توانستند بازي خانگي را با تساوي به پايان برسانند. با اين نتيجه و با توجه به پيروزي آلباني، ايتاليا به رده سوم گروه G سقوط کرد. ونتورا، سرمربي ايتاليا از تساوي به دست آمده ابراز رضايت کرد: «بازي نزديکي را شاهد بوديم. از نظر من ايتاليا در نيمه نخست اشتباهاتي داشت که اصلاً انتظار آن را نداشتم. من فکر مي‌کنم که اسپانيا پيشرفت تاکتيکي بسياري پس از تغيير سرمربي خود داشته است. من نيز با سيستم آنتونيو کونته خود را تطبيق دادم و از اين بابت ديگر مشکلي نمي‌بينم. نتيجه خوبي کسب کرديم. با آمادگي کافي براي اين ديدار حاضر نشديم و نتيجه آن را هم ديديم که نتوانستيم به برد برسيم. اسپانيا مدعي اصلي گروه است. تأکيد مي‌کنم فوتبال ايتاليا اين قابليت را دارد تا در سطحي بالاتر رقابت کند.»

سرمربي اسپانيا برخلاف همتايش از تساوي به دست آمده ناراحت بود. يولن لوپتگي از بازيکنانش بابت از دست دادن دو امتياز انتقاد کرد: «از اينکه نتوانستيم پيروز اين ديدار باشيم ناراحتم. مي‌توانستيم برنده شويم و به سه امتياز بازي برسيم. فکر مي‌کنم ايتاليا خيلي با اين تساوي خوشحال باشد. در واقع اين تساوي بيشتر به سود ايتاليا است. بازيکنانم انگيزه زيادي براي برد داشتنند و در خانه حريف بازي بهتري را نيز به نمايش گذاشتند. الان بايد تمام تمرکز خودمان را روي بازي با آلباني قرار دهيم. آنها تيم خوبي هستند و بي‌جهت در صدر قرار نگرفتند و بايد تمام کيفيت خود را در بازي نشان دهيم تا بتوانيم آنها را شکست دهيم.» در ساير ديدارها در قاره سبز آلباني دو بر صفر از سد ليختن اشتاين گذشت، جمهوري ايرلند با يک گل گرجستان را برد، اتريش و ولز به تساوي دو - دو رضايت دادند، مولداوي در خانه تن به شکست سه بر صفر برابر صربستان داد، کرواسي با شش گل بر کوزوو فائق آمد، ايسلند سه بر دو فنلاند را مغلوب کرد و ترکيه نيز در خانه با تساوي دو - دو مقابل اوکراين متوقف شد.
  
توقف آلبي‌سلسته و محروميت نيمار
تيم ملي پرو در حالي در شهر ليما ميزبان آرژانتين بود که راه‌راه‌پوشان، ليونل مسي ستاره خود را در اختيار نداشتند. تساوي دو بر دو جاي خالي مسي را بيش از پيش نمايان ساخت. ادگاردو بائوسا، سرمربي آرژانتين به سردرگمي بازيکنانش در زمين اشاره کرد: «نتوانستيم بازي را تحت‌کنترل خود در آوريم و سردرگمي‌اي که داشتيم، اين فرصت را به پرو داد تا در نيمه دوم با بازيکنان بيشتري به دروازه ما حمله کند. ما کنترل اين بازي را از دست داديم، چيزي که پيش از اين نديده بودم. البته که از اين بابت نگرانم، چون ما بازيکناني در اختيار داريم که توانايي اين را دارند تا کنترل بازي را از آن ما کنند»، اما پيروزي پنج بر صفر برزيل برابر بوليوي از ديگر نتايج مهم در منطقه امريکاي جنوبي بود. نيمار زننده گل اول سلسائو سيصدمين گل دوران حرفه‌اي‌اش را به ثمر رساند و رکورد زيکو را پشت سرگذاشت. با اين حال نيمار پس از مصدوميت کارت زرد گرفت و از بازي بعدي محروم شد؛ موضوعي که تيته، سرمربي برزيل را هم وادار به واکنش ساخت: «داور اشتباه‌هاي زيادي داشت و خيلي از خطاهاي بازيکنان بوليوي روي نيمار را بي‌پاسخ گذاشت. همين باعث شد که نيمار کنترل عصبي خود را از دست بدهد. او بازيکن جوان و به نظر من هنوز خامي است.

غيبت نيمار در بازي بعد اتفاق بزرگي براي ما نيست و ما بايد بتوانيم با اين مسئله کنار بيايم.» پيروزي سه بر صفر اروگوئه بر ونزوئلا تمجيد اسکار تابارس از شاگردانش را به همراه داشت: «هنوز کار ما براي صعود تمام نشده است. شروع خوبي داشتيم و اين که شش برد در ۹ ديدار انتخابي کسب کرده‌ايم نتيجه‌ خوبي است، ولي تضمين‌کننده صعود ما به جام جهاني نيست. همه تيم‌ها مي‌خواهند به جام جهاني صعود کنند و اين کار ما را سخت مي‌کند.» پيروزي سه بر صفر اکوادور بر شيلي و شکست يک بر صفر پارگوئه مقابل کلمبيا از ديگر نتايج به دست آمده بود. پاراگوئه 19 امتيازي صدر جدول منطقه امريکاي جنوبي را در اختيار دارد و برزيل و اکوادور نيز در رده‌هاي بعدي ايستاده‌اند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن