تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804455404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یگان ویژه کرمان از زبان فرمانده یگان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یگان ویژه کرمان از زبان فرمانده یگان
فرمانده یگان ویژه استان کرمان گفت: در رابطه با تاسوعا و عاشورا تهدیدی وجود ندارد و امسال برای هر منطقه برنامه ویژه ای داریم .

یگان ویژه کرمان از زبان فرمانده یگان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ پاسدار علی پورنخعی افزود : درصدد هستیم جلوه خشن یگان ویژه را از ذهن مردم دور کنیم و در رویکرد اجتماعی این یگان تلاش شده با آموزش ها و مردم یاری های انجام شده به مردم بگوییم که از خودتان هستیم و برای ایجاد امنیت آمده ایم.

وی خاطر نشان کرد : در تاسوعا و عاشورا در هر منطقه متناسب با نتایج رصدهای انجام شده، نیروها را فعال کرده ایم و مطمئن هستیم نظم و امنیت برقرار خواهد بود.

وی تصریح کرد : دشمن از راه های مختلف اقدام می کند و معتقدیم همواره باید آماده باشیم و در این مسیر ابتدا پیش بینی، سپس پیشگیری، قدرت بازدارندگی را تقویت و در صورت بروز حادثه با
آن مقابله می کنیم .

فرمانده یگان ویژه استان کرمان گفت : مقابل دشمنان احساس ترس نمی کنیم زیرا شهادت را افتخار می دانیم اما دشمنان از توانمندی های نیروهای امنیتی کشور احساس ترس دارند.

وی تاکید کرد: نیروهای یگان ویژه امکانات و آموزش های ویژه را در اختیار دارند و این نیروها همواره آمادگی انجام هر نوع عملیاتی را دارند .

وی از نیروهای یگان ویژه به عنوان مشت آهنین نیروی انتظامی و مردان سخت یاد کرد و گفت : خشن بودن را نداریم و در رابطه با رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی تلاش می کنیم تعامل بین یگان ویژه و مردم ارتقاء یابد .

سرهنگ پورنخعی افزود : سال 94 در استان کرمان 176 مورد ماموریت از سوی یگان ویژه انجام شد که از این تعداد سه مورد ماموریت های ذاتی یگان ویژه و مابقی ماموریت های انتظامی بوده است .

وی خاطر نشان کرد : در سال جاری به جز ماموریت انتظامی، هیچ مورد ماموریت ذاتی نداشته ایم و سال گذشته رتبه ششم کشوری از سوی یگان ویژه استان کرمان کسب شده است .

وی افزود: براساس برنامه خاص مدون در یگان ویژه در طول سال، 90 رزمایش در یگان ویژه برگزار می شود و در راستای مقابله با اغتشاشات، دستورالعمل چهار گام تا موفقیت از سوی یگان ویژه تدوین شده و حریف و دشمن را در این چهارگام جدا کرده ایم زیرا دشمن را باید نابود کرد اما حریف اینگونه نیست.

فرمانده یگان ویژه استان کرمان خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل چهار گام تا موفقیت با مخلان نظم و امنیت برخورد جدی می شود و این طرح در 2 استان اجرایی شده که طرح بسیار موفقی بوده است .

وی گفت: در 2 سال گذشته تجهیزات ویژه ای به استان کرمان داده شده که قدرت بازدارندگی بالایی دارند .

وی با اشاره به اینکه در حال تجهیز به سلاح های صوتی هستیم گفت: 16 مورد خودروهای جدید در حال واگذاری به یگان های ویژه است .

سرهنگ پورنخعی افزود: یگان ویژه در کنترل فرماندهی نیروی انتظامی است و از امکانات انتقال هوایی و زمینی برای رسیدن به موقع به محل حادثه و وقایع و همچنین سلاح های نیمه سنگین نیز برخوردار است .

وی امنیت موجود را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: مردم باید احساس امنیت داشته باشند زیرا اگر احساس امنیت وجود نداشته باشد، مردم احساس آرامش نخواهند کرد .

وی تاکید کرد: در یگان ویژه تجهیزات، آموزش و نیروی ویژه را داریم و سرمایه اصلی که مردم است را باید هر چه بیشتر به طرف خود جذب کنیم .


وی یادآور شد: در هفته ناجا با توجه به رویکرد یگان ویژه تلاش شده تا در مدارس توانایی های
یگان ویژه را به نمایش گذاشته و تعامل مردم با این نیرو افزایش یابد .

سرهنگ پورنخعی گفت: آموزش در سرلوحه کار یگان ویژه است و نیروهای این یگان هر سال بیشتر از یک دانشجو آموزش می بینند .

وی عنوان کرد: در هر گونه ناامنی که در راستای ماموریت های یگان ویژه باشد با تمام قدرت وارد شده و برخورد می کنیم و مخلان امنیت نخواهند توانست از دست نیروهای یگان ویژه رهایی یابند .

وی تصریح کرد: واحد جدیدی از سوی نیروی انتظامی با عنوان پلیس افتخاری تشکیل شده که این نیروها در همکاری با یگان ویژه می توانند در ماموریت هایی از جمله تامین امنیت ورزشگاه ها، انجام گشت های ویژه و اجرای ماموریت های خاصی که از سوی ناجا به آنها داده می شود، فعالیت کنند .

فرمانده یگان ویژه استان کرمان ادامه داد: یگان ویژه چون پادگانی است در 24 ساعت همواره آماده است و گشت های واکنش سریع این یگان کمترین واحد ناامنی را رصد کرده و در عملیات های مختلف بسته به فاصله مکانی حادثه بین 5 تا 20 دقیقه در صحنه حضور می یابند .

وی با اشاره به اینکه یگان ویژه همیشه تجهیزات خود را به روز می کند، گفت: کوچکترین خبری که در استان باشد را رصد می کنیم زیرا کل استان حوزه استحفاظی ماست .


وی با اشاره به تامین مکان مناسب برای استقرار نیروهای زن یگان ویژه گفت: در این راستا تلاش می شود علاوه بر نیروهای کادر، سرمایه انسانی را به صورت کادر و افتخاری جذب کنیم .

وی با اشاره به اینکه فرماندهی یگان ویژه استان کرمان به عنوان فرمانده یگان رزمی نیز محسوب می شود، ادامه داد: با مشاهده هر موردی از تحرکات تکفیری ها و تروریست ها، به سلاح رزمی مجهز شده و به مقابله با آنها خواهیم پرداخت .


وی با اشاره به اینکه در منطقه جنوب کرمان  ماموریت های یگان ویژه فقط مربوط به گروگانگیری است، گفت: وجود محرومیت در بروز برخی جرایم و آسیب ها دارای نقش ویژه ای است .



۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن