تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813092963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیدان: از اخراج شدن نمی ترسم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زیدان: از اخراج شدن نمی ترسم
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که از اخراج شدن نمی ترسد و می داند که در مقطعی از دوران مربیگری، این اتفاق برایش رخ خواهد داد.

  به گزارش "ورزش سه"، زیدان در میانه های فصل گذشته جانشین رافا بنیتس روی نیمکت رئال شد و توانست این تیم را در چمپیونزلیگ به قهرمانی برساند. ضمن اینکه تیمش در لالیگا هم تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسا، در رتبه دوم قرار گرفت.   در فصل جدید هم تیمش شروع بسیار خوبی داشت و در 16 دیدار پیاپی به پیروزی رسید اما در چهار دیدار اخیر، تنها به 4 تساوی رسیدند و همین مسئله فشارها روی زیدان را افزایش داد اما او تاکید کرد از اینکه اخراج شود، نمی ترسید.   او به مارکا گفت:"  از اینکه اخراج بشوم، نمی ترسم. از کاری که می کنم بسیار لذت می برم. من یک فرصت شگفت انگیز به دست آوردم. از کاری که می کنم راضی هستم. از کارم لذت می برم؛ کاری که همیشه آسان نیست.  

    می خواهم یاد بگیرم و پیشرفت کنم. در کار کردن با این بازیکنان فوق العاده، هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم. من کاملا به کاری که انجام می دهم، متعهد هستم. کاری که در طول هفته انجام می دهم، برایم از بازی ها جذاب تر است. من تیم فوق العاده ای دارم؛ چه ببریم و چه ببازیم، آنها بازیکنان فوق العاده ای هستند."   زیدان همچنین معتقد است که مشکل فعلی رئال، بیش از اینکه فیزیکی باشد، ذهنی است و مطمئن است که می تواند راه حلی برای بازگشت تیمش به مسیر پیروزی پیدا کند. " آنچه مهم است، این است که راه حلی پیدا کنیم و من پیدا خواهم کرد. فاجعه ای اتفاق نیفتاده اما مشکلی کوچکی نیست. فکر نمی کنم مشکل ما فیزیکی باشد. عملکردمان در دیدارهای لالیگا خیلی بد بود، به ویژه مقابل ویارئال. مشکل تیم ذهنی است. ما تلاش می کنیم تا راه حلی برای آن پیدا کنیم."

22:40  1395/07/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن