تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره جنوبی 3 - 2 قطر / نسخه قطر پیچیده شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کره جنوبی 3 - 2 قطر / نسخه قطر پیچیده شد؟
از هفته سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه دوم ، کره جنوبی میزبان قطر بود و موفق شد با نتیجه 3-2 پیروز شود. این پیروزی کره جنوبی را 7 امتیازی و پیش از بازی ایران صدرنشین کرد.
تیم ملی قطر در سومین دیدارش هم شکست خورد. تیم ملی قطر در دیدار مقابل کره جنوبی در هفته سوم مسابقات با نتیجه 3-2 شکست خورد و به نظر می رسد کارش در این مسابقات بسیار سخت شده باشد. 

به گزارش عصرایران از هفته سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه دوم ، کره جنوبی میزبان قطر بود و موفق شد با نتیجه 3-2 پیروز شود. این پیروزی کره جنوبی را 7 امتیازی و پیش از بازی ایران صدرنشین کرد. 




اما در مقابل قطر را در وضع بسیار بدی قرار داد. تیم ملی قطر که یکی از مدعیان این مسابقات به حساب می آمدبا 3 شکست پیاپی در تهران، سئول و دوحه بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و کار مشکلی برای رسیدن به تیم هایی چون ، ایران ، ازبکستان و کره جنوبی خواهد داشت. 


ایران در صورت پیروزی در دیدار مقابل ازبکستان می تواند صدرنشین گروه باشد اما تساوی و شکست ایران را تیم سوم گروه خواهد ساخت. 


تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - 06 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن