تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799558931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدافع قهرمانی و تشنگی 22 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مدافع قهرمانی و تشنگی 22 ساله
ایران وازبکستان نهمین دیدار تاریخ فوتبال خود را برابر هم برگزار خواهند کرد. به گزارش "ورزش سه"، به نظر میرسد این بازی مهمترین بازی تاریخ فوتبال ازبکستان باشد .همسایه شمالی در حالی برابر ایران به میدان میرود که برد احتمالیش ،آنها را به سودای روسیه 2018 نزدیک خواهد کرد .نگاهی خواهیم داشت به 10 تصویر برگزیده وبرتر تاریخ فوتبال ایران ازبکستان .   شانس اندک چهار تایی شد
*قبل از برگزاری بازی ایران وازبکستان در 22 آذر سال 1377،خیلی ها ایران را برابر این حریف کم شانس میدانستند .بازیهای حیرت انگیز 1998 بانکوک میدانی بود که در آن تیم ها در 2 مرحله بازیهای گروهی داشتند .ایران بدون 8 یارپر اهمیت خود که اگر در اردو بودند به جمع 20 مرد نهایی تعلق داشتند به میدان آمده بود .مردانی چون پرویز برومند ،مهدی هاشمی نسب،رضا شاهرودی،مهرداد میناوند ،خداداد عزیزی،افشین پیروانی،نعیم سعداوی  واحمدرضا عابدزاده به میدان آمده بود .به جای این نفرات مردانی چون بهزاد غلامپور،علی جانملکی،رسول خطیبی، و... به مسابقات آمده بودند .
تیم ملی فوتبال ایران به سختی در حال حفظ اندوخته حداقلی بود که آن اتفاق عجیب رخ داد .
در نیمه اول علی موسوی یک گل برای ایران زد .ایران در حال حفظ اندوخته  خود از جان مایه گذاشته بود ،در اوج حملات آنها در دقیقه 83 گل دوم را زدیم .شیرازه کار از دست آنها در رفت وایران 2 گل دیگر زد .علی دایی در 7 دقیقه 3 گل زد ورکورد علی جباری را که در سال 1972 3 گل در 10 دقیقه برای تیممان زده بود شکست .
*ایران وازبکستان ...در بازیهای مختلف جا م های باشگاهی در آسیا بارها حضور در کنار هم را تجربه کرده بودند .در شهریور سال 1375استقلال نماینده کشورمان در بازی رفت 4-1 برابر نوف باخور ازبکستان باخته بود .ان وقت ها به نوف باخور ،اشتباها با تلفظ فارسی نوبهار میگفتند !  


عراقی وظیفه شناس
*استقلال در تهران یک تیم مهاجم بود که بهره مند از حمایت های داور عراقی قرار گرفت .در دوران آغاز موقعیت های تلخ اقتصادی عراقی ها داور یک هفته بعد از قضاوت بازی پرسپولیس برابر آلیما در تهران ماند وکادوهایش را هم گرفت و 2 پنالتی خوب هم برایمان گرفت وطوری داوری کرد که همگان گفتند نوش جانش!البته دردوران داریوش مصطفوی این قبیل مدیریت پشت پرده مرسوم شده بود ! بازی برگشت 3 بر صفر به سود استقلال شد.  


بهترین گل فوتبال من
*ایران در مسابقات جام ملتهای 2007 به مصاف ازبکستان رفت .در نیمه اول رحمان رضایی دروازه خودمان را گشود ودر نیمه دوم جلال حسینی گل برابری را زد .قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان جواد کاظمیان را به زمین فرستاد وجواد گل مساوی را زد وقلعه نویی برای حفظ نتیجه هادی عقیلی را به جای علی کریمی فرستاد تا نتیجه بازی را حفظ کنیم .جواد کاظمیان این گل را بهترین گل تاریخ فوتبالش می داند .  


این پیرمرد برزیلی
* بنیاد کار از پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان عملکرد ضعیف تری داشت ،به همین دلیل بر اساس قوانین وقت ای اف سی در مرحله حذفی،پرسپولیس میزبان بود .سرخها که در لیگ خوب کار نکرده بودند آماده برد وصعود بودند اما تنها یک بازیکن میتوانست جریان بازی را به نفع آزبک ها جلوی چشم های بهت زده تماشاگر پرسپولیس تغییر دهد .ریوالدوی پیر.
قبلا در سال 1993 پرسپولیس در فینال جام در جام آسیا به نیسان ژاپن وبازیکن پیر اما سرحال آرژانتینی :رامون دیاز واین بار ریوالدو جمع 100 هزار نفری پرسپولیس را مغموم به خانه ها میفرستاد .  


3 تازه وارد
*ایران در دور اول مقدماتی جام جهانی 2014 به مصاف ازبک هایی رفت که انصافا بسیار بهتر از ایران کار کردند .ایران با بهترین ترکیب وقت خود وبا حضور مهدی رحمتی،جلال حسینی،منتظری،ماهینی،حاج صفی،تیموریان،نکونام،پژمان نوری،علی کریمی،مجتبی جباری ومحمد ابراهیمی به میدان رفت اما این بازیکنان قابلیت برد را نداشتند و3 مرد تازه وارد ارکان گل را ساختند خسرو حیدری به انصاری فرد پاس داد وانصاری فرد خلعتبری را به دروازه حریف روانه ساخت واو گل برتری ما را زد .البته در این بازی گینریخ یک گل درست زد وتوپ از خط دروازه عبور کرده بود وتوپ را جلال حسینی از پشت خط بیرون کشید .در دوران کی روش خوشبختانه شانس ما از اشتباهات سهوی داوری به میزان قابل توجهی بالا رفته است .
بهترین نتیجه
*مسابقه ایران وازبکستان در سطح امیدها بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ما برابر تیم  ازبکستان را رقم زد .در مسابقات مقدماتی المپیک 2004 آتن،تیم ملی امید ما در بازی رفت در تاشکند 3-1 ودر بازی برگشت 6-1 برابر حریف برنده شد .ایمان مبعلی ستاره بازیهای مورد اشاره بود که در هر 2 بازی 2 گل زیبا به ثمر رساند .تیم ملی امید در ان دوره تحت فرماندهی داخل میدان مبعلی بود که بر تاکتیک گروهی تیم جواد کاظمیان تاثیر بسیار میگذاشت،مرگ برادر جواد کاظمیان باعث شد که در گرماگرم بازیها او از تیم ملی خارج شده وتیم ملی ما دچار یک افت تلخ تاریخی شود .   دقیقه 94 *پارسال قبل از شروع بازیهای مقدماتی جام جهانی در دور اول 2 تیم ملی فوتبال ایران وازبکستان در جریان یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند .ترکیب 2 تیم در این بازی با حضور مردان درجه اولش شکر گرفته بود.
ایگناتیو نستروف،ویتالی دنیسوف،عزیز بک حیدروف،سردار رشیدوف،ایگور سرگیف و... از بازیکنان ازبک بودند که امروز در تیم ملی ازبکستان هستند .در ترکیب تیم ملی ما هم تقریبا اکثر بازیکنان امروز در میدان یا در اردوی تیممان هستند واز جمع 11 بازیکن اصلی و5 نفری که در نیمه دوم به میدان آمدند امروز تنها کنعانی زادگان،مهدی شریفی وخسرو حیدری در ترکیب تیم ملی فوتبال حضور داشتند .ایران با گل دقیقه 94 مهدی ترابی بازی را 1-0 برد.

11:19  1395/07/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن