تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798684125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقیلی و خاطره‌تلخ سرنوشت‌ساز از بازی ازبکستان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عقیلی و خاطره‌تلخ سرنوشت‌ساز از بازی ازبکستان
هادی عقیلی مدافع تیم سپاهان معتقد است که تیم ملی توانایی شکست ازبکستان را دارد ولی باید مواظب باشیم که گل اول را از این تیم نخوریم.

به گزارش "ورزش‌سه"،  هادی عقیلی بازیکن سابق تیم ملی 69 در بازی های ملی برای ایران به میدان رفته و 10 گل هم در این بازی‌ها به ثمر رسانده است.  عقیلی چندین بار در لباس ملی و باشگاهی تجربه بازی در مقابل ازبک‌ها را داشته است و به همین بهانه به سراغ این مدافع رفتیم و نظر او را در مورد این دیدار جویا شدیم.
با "ورزش‌سه" همراه باشید.   چند بار در مقابل ازبکستان بازی کردید و فوتبال این تیم چگونه است؟
با تیم ملی و در سطح باشگاهی 4، 5 بازی در ازبکستان انجام دادم. به نظر من یک حسن تیم ازبکستان این است که اصلا بسته بازی نمی کند. چه در زمین خودش و چه در زمین ما. در این مدت فوتبال ازبکستان اینگونه بوده است و به همین شکل فوتبال بازی کرده است. ایران در مقابل قطر برای گلزنی به مشکل خورده بود، ولی در بازی مقابل ازبکستان هر لحظه ممکن است هم ایران گل بزند و هم ازبکستان.   چرا معمولا تیم‌های ما به خصوص در سطح باشگاهی در ازبکستان مشکل دارند؟
فکر می کنم این به نوع بازی ما در مقابل تیم های ازبکستانی برمی گردد. ما در گروه بندی باشگاه های آسیا معمولا یا با تیم های عربی هم گروه می شویم و یا ازبکستانی ها. عرب ها همه یک جور بازی می کنند و معمولا می توانیم این تیم ها را ببریم ولی در مقابل ازبکستانی‌ها به فوتبال متفاوتی بر می خوریم که از جهاتی هم شبیه فوتبال خودمان است. همان تیم ها زمانی که من در سپاهان بازی می کردم و به اصفهان می آمدند، غالبا آن‌ها را می بردیم. فکر می کنم دلیل اصلی این موضوع این است که ما با تاکتیک های یک شکل جلوی تیم های مختلف بازی می کنیم و باید با سیستم متفاوتی به مصاف این تیم ها برویم.   چند بازی در ترکیب ملی مقابل ازبکستان انجام دادید؟
راستش دقیقا به خاطر ندارم ولی یک بازی در ازبکستان انجام دادم که صفر صفر شد و یک بازی هم در دقایق آخر به بازی آمدم.   بازی فردا در مقابل ازبکستان را چطور می بینید؟
به این تیم گل زدن راحت است. اگر به تیم هایی که با آن ها بازی داشتیم نگاه کنیم، می بینیم که به خصوص در دفاع کار راحت تری داریم، اما ازبک‌ها در فاز حمله هم قوی هستند. در بازی قبلی مقدماتی جام جهانی کمی خوش شانس بودیم و در بازی برگشت آن‌ها خوش شانس بودند. در حمله خیلی خوب هستند ولی در دفاع مشکل دارند. خوشبختانه تیم ملی با آقای کی‌روش در دفاع خیلی خوب عمل می کند و ضد حمله های خوبی انجام می دهد. اگر در این بازی گل نخوریم می توانیم گل بزنیم چون خط دفاع بدی دارند.   پیش بینی شما از این بازی چیست؟
ایران در این بازی می تواند سوار بازی شود. چون توانایی ایران بالا است می تواند گل بزند. به نظرم اگر ایران به لاک دفاعی برود به مشکل می خوریم. به عنوان مثال نباید تاکتیک تیم ملی در خانه ازبکستان همانی باشد که در خانه قطر می خواهد به کار گرفته شود و باید تاکتیک متفاوتی داشته باشیم؛ همانطوری که بازی قبلی خود را مقابل آن‌ها بردیم. و فکر می کنم می توانیم برنده این بازی باشیم.   اگر به گذشته برگردید بازهم کمپ تیم ملی را ترک می کنید؟
نه، قطعا این کار را نمی کردم. دوست ندارم راجع به این موضوع صحبت کنم، چون زمان زیادی از آن گذشته است و فایده ای هم ندارد.   بازی های تیم ملی را در دو بازی قبلی چطور دیدید؟
بازی در مقابل قطر را دیدم و با شناختی که از آن‌ها دارم و چندین بار در مقابل آن ها بازی کردم، خیلی خوب نبودیم ولی بد هم نبودیم. پیش از اشتباه دروازه بان قطر ایران چند فرصت گلزنی ایجاد کرد ولی در گردش توپ زیاد خوب نبودیم و از این لحاظ با تیم قطر مساوی بودیم؛ ولی در مجموع خوب بودیم.   وضعیت شما با تیم سپاهان به کجا رسیده است؟
فکر می کنم تقریبا سه هفته پیش بود که با آقای اخوان تماس گرفتم و ایشان طی مصاحبه ای گفتند که حق شرکت در تمرینات این تیم را ندارم و باشگاه باید در جلسه کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری کند. پیش از آن هم می‌گفتند باید مدیریت تصمیم بگیرد، بعد از آن گفتند باید کادر فنی تصمیم بگیرد و حالا یک رکن دیگر به اسم کمیته انضباطی اضافه شده است و هنوز هم تصمیم گیری نشده است.

18:25  1395/07/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن