تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور دولت سوریه: آمریکا به دنبال جنگ فرسایشی بلند ملت در سوریه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
مشاور دولت سوریه: آمریکا به دنبال جنگ فرسایشی بلند ملت در سوریه است

تهران – ایرنا – «عبدالقادر عزوز» مشاور دولت سوریه گفت که آمریکا به دنبال جنگ فرسایشی بلند مدت در سوریه و ممانعت از اجرایی شدن هر گونه تفاهم با روسیه است.
به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، وی افزود: سوریه از هر تلاشی برای آرام کردن اوضاع و یا برقراری مجدد آتش بسی که موجب توافق آمریکا و روسیه حاصل شد، استقبال می کند.
در همین راستا، بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت که دولت آمریکا تمایل و اراده سیاسی لازم برای پایان دادن به بحران سوریه را ندارد.
وی در گفت و گو با شبکه روسیا الیوم افزود: در حالی دولت آمریکا خواهان توقف درگیری های در سوریه است که جنگنده هایش پایگاه نظامی ارتش سوریه در دیر الزور را بمباران می کند و زمینه را برای پیشروی تروریست های داعش فراهم می کند.
این مقام سوری تصریح کرد: قول و عمل دولت مردان آمریکا با همدیگر همخوانی ندارد و آنها نتوانستند به توافق خود با طرف روسی در زمینه توقف درگیری ها در حلب به مدت یک هفته عمل کنند.
جعفری ادامه داد: تجاوز تحمیلی علیه سوریه دیگر نیابتی نیست و ترکیه از شمال و رژیم صهیونیستی از جنوب وارد خاک ما شده است و آمریکا پایگاه نظامی ما در شرق را بمباران و نظامیان خود را در شمال سوریه مستقر کرد.
آتش بس مورد توافق میان روسیه و آمریکا از 12 سپتامبر جاری به مدت یک هفته اجرایی شد و روز دوشنبه گذشته به پایان رسید، ولی در جریان آتش بس جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش نیروهای ارتش سوریه را بمباران کردند که بر اثر آن ده ها نظامی سوری کشته شد و تروریست ها نیز ده ها بار آتش بس را در مناطق مختلف سوریه نقض کردند.
خاورم*9364*1856**مترجم:محسن عزیزی**انتشاردهنده:گودرزی
[ مشاهده متن کامل خبر مشاور دولت سوریه: آمریکا به دنبال جنگ فرسایشی بلند ملت در سوریه است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

مشاور دولت سوریه: آمریکا به دنبال جنگ فرسایشی بلند ملت در سوریه است






چهارشنبه ، ۱۴مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن