تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816899454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناظم‌الشریعه: شنیدم می‌خواهند برکنارم کنند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: محمد ناظم‌الشریعه درباره تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قراردادم با تیم ملی تمام شده و قرار است بعد از تعطیلات جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کنم تا ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید. بیشتر قرار است در این جلسه درباره فوتسال صحبت کنیم و گزارشی در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی ارائه خواهم داد. به هر حال مهم نیست چه کسی سرمربی باشد هر کسی که اهل کار باشد می‌تواند در این تیم کار کند. من هم نقشه‌ای برای ماندن نکشیده‌ام و باید ببینیم اصلا فدراسیون من را می‌خواهد یا نه.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره پیشنهاد برکناری او بعد از بازی با اسپانیا عنوان کرد: من به این مسائل توجه نمی‌کنم. هر کسی نظر خودش را دارد و نظرش هم برای خودش محترم است.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا این پیشنهاد از جانب ترابیان مطرح شده است گفت: فکر نمی‌کنم ترابیان گفته باشد. اگر این اتفاق افتاده باشد خیلی عجیب است. من بعد از اینکه صعود کرده بودیم، از طریق خبرگزاری‌ها متوجه شدم که آقای تاج چنین صحبتی را مطرح کرده اما کار خودمان را می‌کردیم. به هر حال یک روزی آمده‌ایم و یک روزی هم می‌رویم.

به گزارش ایسنا، علی صانعی سرپرست تیم ملی که در کارهای فنی نیز به ناظم‌الشریعه مشورت می‌دهد به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 21 سال انتخاب شده و قرار است در اولین دوره آسیایی نیز شرکت کند. ناظم‌الشریعه درباره جدایی صانعی از تیم ملی بزرگسالان و همچنین گفته مسئولان فدراسیون مبنی بر تقویت کادر فنی تصریح کرد: صانعی قطعا در کادر من خواهد ماند. در مورد تقویت کادر فنی نیز باید بگویم ما بهترین کادر را در حال حاضر داریم. همه مربیان در کنارم باتجربه بودند و مردانگی کردند و پشت سرم ایستادند. باز هم تاکید می‌کنم بهترین کادر ممکن را داریم اما با این حال همه چیز در جلسه با مسئولان فدراسیون مشخص می‌شود. اصلا شاید به من اعلام کردند تو را نمی‌خواهیم.

سرمربی تیم ملی در پایان در مورد پرداخت پاداش‌های پیروزی هر بازی در جام جهانی و همچنین پاداش مقام سومی در این مسابقه‌ها خاطرنشان کرد: آقای افتخاری دیروز با من تماس گرفت و گفت پاداش‌هایی که وزیر ورزش و جوانان به تیم ملی اختصاص داده هماهنگ شده و به زودی پرداخت می‌شود. اما در مورد پاداش تک بازی‌ها هنوز پاداشی پرداخت نشده است. آقای افتخاری خودش پاداشی را به کلمبیا آورد و به ملی‌پوشان پرداخت کرد. همه هم راضی بودند. البته این پاداش از سوی فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش نبود و نمی‌دانم افتخاری آن را از کجا آورد.



۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن