تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با Daydream هیجان انگیزتر فیلم ببینید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت گوگل چندین ماه پیش از پلتفرم جدیدش برای توسعه واقعیت مجازی رونمایی کرد.
 
گوگل پیشتر در سال ۲۰۱۴ هم حضور خود در حوزه واقعیت مجازی را با معرفی Google Cardboard تثبیت کرده بود. این بار هم در سال ۲۰۱۶ گوگل با عرضه یک پلتفرم جدید به توسعه واقعیت مجازی یاری رساند. البته این هدست با هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive متفاوت است و به شکل مستقل و بدون داشتن یک گوشی هوشمند نمی‌توان با آن کار کرد. از این نظر این هدست به هدست واقعیت مجازی سامسونگ یعنی Gear VR شبیه است.

همراه با این هدست یک کنترل از راه دور که شبیه به کنترلر کنسول Wii است وجود دارد که با آن می‌توانید جهت‌یابی کنید و همینطور برای بازی کردن به کارتان می‌آید. البته این هدست با گوشی‌هایی کار می‌کند که با قابلیت Daydream تطبیق‌پذیر باشند.
 

با Daydream هیجان انگیزتر فیلم ببینید



قیمت این محصول جدید گوگل هم ۷۹ دلار اعلام شده است. قیمتی که چندان گران نیست و می‌تواند موجب در دسترس قرار گرفتن واقعیت مجازی برای گروه‌های گسترده‌تری از علاقه‌مندان شود.

شرکت گوگل در مراسم امشب اعلام کرد که تا پایان سال برای پلتفرم واقعیت مجازی Daydream حدود ۵۰ اپلیکیشن متفاوت عرضه خواهد کرد.

تا زمان عرضه بازی‌ها و سرویس‌های متفاوت این پلتفرم از محتواهای ویدیویی دیگری بهره خواهد برد. ویدیوهایی که از طریق یوتیوب، نت‌فلیکس و HBO تامین می‌شوند و تجربه هیجان‌انگیزی را برای کاربر رقم خواهند زد.

کاربران پلتفرم واقعیت مجازی Daydream قادر خواهند بود مثل هدست Cardboard از قابلیت تماشای خیابان‌ها در گوگل مپ هم استفاده کنند. در واقع این قابلیت به آن‌ها امکان گشت و گذار در ۱۵۰ نقطه شگفت‌انگیز در جهان را می‌دهد. کاربر همچنین می‌تواند محتواهایی که از گوگل پلی خریداری می‌کند را هم از طریق این پلتفرم تماشا کند و هر عکس ۳۶۰ درجه‌ای که گرفته باشید را هم می‌توانید در قالبی کاملا جدید از طریق این هدست تماشا کنید.




۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن