تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميلياردي‌هاي آبي زير تيغ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ميلياردي‌هاي آبي زير تيغ
مسئولان استقلال مدعي شده‌اند با توجه به درخواست وزيرورزش قراردادهاي بازيكنان اين تيم با كاهش روبه‌رو خواهد شد.
نویسنده : سعيد احمديان 


اعضاي هيئت مديره محكم روي حرفشان ايستاده‌اند و آن‌سو بازيكنان با تمسخر مي‌گويند خنده‌دار است! اما دستور جدي است و با بازگشت مديرعامل استقلال از كلمبيا پرونده كسر قرارداد از بازيكنان استقلال روي ميز افتخاري قرار گرفته است، پرونده‌اي كه حاوي نامه وزير ورزش براي تعديل صفرهاي رقم‌هاي قرارداد بازيكنان گران‌ترين تيم ليگ است، تيمي كه گفته مي‌شود 22 ميليارد هزينه روي جيب دولت و بيت‌المال گذاشته و افشارزاده سرپرست بركنار شده اين تيم تا توانسته با گشاده‌دستي به پيشنهادهاي ميلياردي بازيكنان تا توانسته نه نگفته تا امروز روي كاغذ هشت بازيكن استقلال قراردادي بالاي يك ميليارد براي يك‌سال داشته باشند، اگرچه اين آمار تنها مستند به قراردادهاي ثبت شده در سازمان ليگ است و در صورت محاسبه پول‌هاي زيرميزي، اين نفرات و رقم‌ها هم بالاتر خواهد رفت.

پس از ريخت و پاش استقلال در فصل نقل و انتقالات بود كه وزير ورزش به عنوان رئيس مجمع هيئت مديره استقلال، در يك نامه محرمانه خواهان كم شدن قرارداد آبي‌پوشان شود. از همين‌رو مديريت جديد باشگاه تصميم گرفت با همکاري سرمربي تيم قرارداد حداقل هشت استقلالي را کم کند، اما در اين ميان عليرضا‌منصوريان که رابطه خوبي با شاگردانش داشت زير بار اين مسئوليت نرفت و در نشست با باشگاه به مديران اعلام کرد در اين پروسه نمي‌تواند دخالتي داشته باشد و ترجيح مي‌دهد روي مسائل فني تمرکز کند.

به اسامي كه در ادامه مي‌آيد و رقم‌هاي قراردادشان دقت كنيد، هرچند گفته مي‌شود اين رقم واقعي نيست و اين بازيكنان چندصد ميليون هم زيرميزي گرفته‌اند تا راضي شوند پاي امضاي قراردادشان را امضا كنند. با اين حال باشگاه استقلال كه اين روزها مسئولان آن مي‌گويند براي كسر قرارداد بازيكنانشان مصمم هستند، قرار است ابتدا قرارداد اين هشت بازيكن را تعديل كنند، اگرچه خبر مي‌رسد اين شايد تنها يك بازي تبليغاتي براي خواباندن جو منفي عليه گران‌ترين تيم ليگ، باشد.

اميد ابراهيمي يک ميليارد و 200 ميليون تومان، بختيار رحماني يک ميليارد تومان، خسرو حيدري يک ميليارد و 200 ميليون، سيدمهدي رحمتي يک ميليارد و 200 ميليون تومان، محمدامين حاج‌محمدي يک ميليارد و 100ميليون، وريا غفوري يک ميليارد و 100 ميليون، هراير مگويان يک ميليارد و 200 ميليون و کاوه رضايي يک ميليارد تومان، هشت بازيكن ميلياردي استقلال روي كاغذ هستند كه قرار رقم قراردادهايشان كاهش پيدا كند، نه كاهش زياد، بلكه شنيده مي‌شود از اين بازيكنان خواسته خواهد شد تا 100ميليون به باشگاه تخفيف بدهند تا حرف وزير ورزش هم زمين نماند!
  
هيئت مديره تصميم مي‌گيرد
سيدرضا افتخاري، مديرعامل استقلال كه به عنوان مشاور كميته فوتسال هم فعاليت مي‌كند، ديروز همراه تيم ملي فوتسال از كلمبيا به تهران بازگشت و گفته مي‌شود، كسر قرارداد برخي بازيكنان استقلال از اولويت‌هاي او در روزهاي آينده است. البته افتخاري در مورد کسر قرارداد 100 ميليوني از بازيکنان استقلال ديروز گفت: «من در ايران نبودم و از اين موضوع خبر ندارم بايد اين مسئله را بررسي کنم.» با وجود اينكه مديرعامل استقلال با سياست سكوت خبري در اين ماجرا مي‌خواهد پيش برود، ديروز يكي از اعضاي هيئت مديره كاهش رقم قرارداد استقلالي‌ها را تأييد كرد. حسن زماني در خصوص اينکه قرار است رقم قرارداد بازيکنان کسر شود، گفت: «ما حداقل قرارداد هفت يا هشت بازيکن را کسر مي‌کنيم و حتي قرار است در جلسه اين موضوع مطرح و در موردش تصميم‌گيري نهايي اتخاذ شود.»

زماني در پاسخ به اين سؤال که اگر بازيکنان چنين موضوعي را نپذيرند چون قاعدتاً باشگاه با آنها قرارداد بسته است و بايد به تعهداتش پايبند باشد، گفت: «اگر بازيکنان نپذيرند آنهايي که با آنها قرارداد امضا کرده‌اند بايد پاسخگو باشند. خود اين دوستان بايد ورود کنند و قراردادها را به نوعي اصلاح کنند يا اينکه خودشان پاسخگو باشند. من شخصاً با وزير ورزش در اين مورد صحبت کردم و او اعتقاد داشت قراردادها با رقم‌هاي بسيار بالايي بسته شده و دقيقاً او نظر من را داشت. آقاي گودرزي اعتقاد داشت نحوه بستن اين قراردادها درست نبوده و بيش از رقم‌هاي معقول در قراردادهاي بازيکنان ذکر شده است.» سرپرست تيم استقلال هم اين احتمال را رد نكرد. نصرالله عبداللهي در خصوص اينکه وزير ورزش از اعضاي هيئت مديره استقلال خواستار کسر برخي از قراردادهاي بازيکنان اين تيم شده است، گفت: «فعلاً خبري نشده، اما مطمئناً کاري مي‌کند که بازيکنان ضرر نکنند. هرچند هيئت مديره دوست دارد کل پول بازيکنان را بدهد، ولي فکر مي‌کنم شايد توافقي مبلغي از قرارداد بازيکنان را کم کنند، اگر هم بازيکنان قبول نکردند حتماً خود باشگاه فکري به حال اين مسئله مي‌کند.»
  
هافبك ميلياردي استقلال: خنده‌دار است!
در حالي باشگاه استقلال با توجه به مشكلات مالي و درخواست وزير ورزش به دنبال برنامه‌ريزي براي كاهش قرارداد‌ها است، بازيكنان اين تيم همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد مقابل اين طرح ايستاده‌اند و حتي برخي به تمسخر آن پرداخته‌اند. ديروز بود كه بختيار رحماني، هافبک تيم فوتبال استقلال با انتقاد از طرح موضوع کاهش رقم قرارداد بازيکنان اين تيم گفت: «موضوع خنده‌داري است که مطرح شده، کجاي دنيا اين کار را مي‌کنند که ما بخواهيم چنين تصميمي بگيريم؟! وقتي اين موضوع خنده‌دار است، چرا بايد درباره آن صحبت کنيم؟» با توجه به اين موضع‌گيري‌ها بايد ديد باشگاه خواهد توانست درخواست وزير ورزش را عملي كند يا خط و نشان‌هاي مديران استقلال براي كم كردن قراردادها، تنها يك شوي تبليغاتي براي فريب افكار عمومي است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن