تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه ایران و ازبکستان در سال 2016


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مقایسه ایران و ازبکستان در سال 2016
تیم فوتبال ایران روز پنجشنبه باید به مصاف تیمی برود که با سرمربی جدیدش نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است.

به گزارش ورزش سه، شاید پیش از شروع بازی‌های انتخابی جام‌جهانی کمتر کسی فکر می‌کرد در گروهی که ایران و کره حضور دارند، ازبکستان با 6 امتیاز از دو بازی صدرنشین گروه بشود اما شاگردان بابایان در دو بازی اول دست به کاری بزرگ زدند و با دو پیروزی یک بر صفر برابر سوریه و قطر از دو غول بزرگ آسیا بالاتر ایستادند.
البته با نگاهی به نتایج ازبکستان مشخص می‌شود که این تیم از زمانی که ساموئل بابایان را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرده است موفق شده نتایج فوق‌العاده‌ای به دست بیاورد. ازبکستان در سال 2016 هشت بازی دوستانه و رسمی برگزار کرده که در 7 بازی موفق به پیروزی شده است و تنها یک بار را نتیجه 2 بر یک از کانادا شکست خورده که این نتیجه در بازی دوستانه اتفاق افتاده است. این نشا نمی‌دهد که نسل طلایی فوتبال ازبکستان به دنبال تجربه اولین صعود به جام‌جهانی است، اتفاقی که با توجه به شرایط خوب این تیم در این روزها چندان هم دور از دسترس نیست.
البته ایران هم در ادامه روند رو به رشد خود با کارلوس کی‌روش در سال 2016 هم مثل سال 2015 نتایج بسیار خوبی کسب کرده است تا جایی که حالا شکست این تیم برابر آسیایی به یک رویای 40 ماهه برای حریفانش تبدیل شده است.
تیم‌ملی ایران در سال 2016 شش بازی انجام داده است که شاگردان کی‌روش در 5 بازی موفق به پیروزی شده‌اند. تنها باری که تیم‌ملی موفق به پیروزی نشده است مربوط به بازی با چین می‌شود که دو، سه هفته پیش برگزار شد و ملی‌پوشان ایران در این بازی در چین با نتیجه صفر ـ صفر متوقف شدند.
غیر از این تیم‌ملی ایران در تمام بازی‌هایی که در سال 2016 برگزار کرده است پیروز شده تا مشخص شود روز پنجشنبه قرار است قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر آسیا به مصاف هم بروند.
با نگاهی به حریفان دو تیم که در سال 2016 با آنها بازی کرده‌اند مشخص می‌شود که ایران و ازبکستان موفق شده‌اند تیم‌های تقریبا همسطحی را در آسیا شکست بدهند.  ازبکستان در این مدت لبنان، فیلیپین، بحرین، کانادا، عراق، بورکینافاسو، سوریه و قطر را شکست داده‌ است و از آن طرف ایران هم موفق شده برابر هند، عمان، مقدونیه، قرقیزستان و قطر پیروز شود.
نتایج کامل بازی‌های ایران در سال 2016 به شرح زیر است:
ایران 4 ـ هند صفر
ایران 2 ـ عمان صفر
ایران 3 ـ مقدونیه صفر
ایران 6 ـ قرقیزستان صفر
ایران 2 ـ قطر صفر
ایران صفر ـ چین صفر
نتایج کامل بازی‌های ازبکستان در سال 2016 از این قرار است:
ازبکستان 2 ـ لبنان صفر
ازبکستان 1 ـ فیلیپین صفر
ازبکستان 1 ـ بحرین صفر
ازبکستان 1 ـ کانادا 2
ازبکستان 2 ـ عراق 1
ازبکستان 1 ـ بورکینافاسو صفر
ازبکستان 1 ـ سوریه صفر
ازبکستان 1 ـ قطر صفر

18:05  1395/07/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن