تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813104829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي سامانه استعلام الکترونیکی یکپارچه در اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: راه اندازي سامانه استعلام الکترونیکی یکپارچه در اردبیل
در تلاش هستیم تا سامانه استعلام الکترونیکی یکپارچه را برای پاسخگویی سریع و ارائه خدمات روان به مردم در دستگاه‌های مختلف اجرایی استان اردبیل راه‌اندازی کنیم.
اسد حسن‌زاده مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل با اعلام اين خبر گفت: این سامانه در راستای تحقق دولت الکترونیک با محوریت سازمان ثبت و احوال که جامع‌ترین پایگاه اطلاعاتی جمعیتی را در کشور دارد انجام شده و ارائه خدمات به همه دستگاه‌ها جزو هدف‌گذاری‌های اصلی است. وی بیان کرد: ما در قالب دولت الکترونیک و با نیت حذف مکاتبات کاغذی و تسهیل در ارائه خدمات و روان‌سازی کارها اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام می‌دهیم تا به استعلامات از این به بعد خود دستگاه‌ها با رعایت موازین حفاظتی و اطلاعاتی از مشخصات افراد و در حقیقت تشخیص هویت سریع‌تر دست بزنند. مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل گفت: با همکاری استانداری اردبیل بستر دولت الکترونیک برای پاسخگویی سریع‌تر به استعلامات فراهم شده و به زودی کلیه ادارات قادر خواهند بود با کد مخصوص به این سامانه ورود پیدا کرده و بدون دستکاری این آمار و اطلاعات را مشاهده کنند. حسن‌زاده ادامه داد: این کار سبب خواهد شد تا پروسه طولانی مکاتبات اداری در پاسخ به استعلامات برطرف شده و جلوی برخی از جعل اسناد و سوءاستفاده‌های احتمالی در این زمینه گرفته شود. وی با بیان اینکه به صورت پایلوت در برخی از استان‌ها این سامانه اجرا می‌شود که در استان اردبیل نیز به عنوان یکی از استان‌های پیش‌رو این کار آغاز شده است، افزود: ما در پنج دستگاه اجرایی شامل بنیاد شهید، مسکن وشهرسازی، اوقاف و دو اداره دیگر به شکل پایلوت طرح سامانه استعلام الکترونیکی را اجرا می‌کنیم که در ماه‌های اخیر با 95 درصد رضایت مراجعان همراه بوده است.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن