تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای پیشزفت سمنان از توانمندیهای کشورهای دیگر بهره می گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برای پیشزفت سمنان از توانمندیهای کشورهای دیگر بهره می گیریم
شهردار سمنان با بیان این که دنیا با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، گفت : باید به پیشرفت شهرستان سمنان سرعت بیشتری ببخشیم و برای تحقق این امر باید از ظرفیت ها و توانمندی های کشورهای دیگر هم استفاده کنیم.
 حسین موسوی در دیدار با سفیر جمهوری فنلاند در تالار اجتماعات هرداری افزود : در بحث مدیریت شهری می توان در عرصه های مختلفی با کشورهای دیگر همکاری و مشارکت کرده و از تجربیات مفید آن ها استفاده کنیم که از جمله این حیطه ها می توان به بازیافت زباله و تبدیل زباله به انرژی و مکانیزه کردن فضای سبز و استفاده از فناوری های جدید در ساخت و ساز شهری و معابر و خیابان ها اشاره کرد.
وی با تاکید بر ارتقا کمی و کیفی شهرداری سمنان اظهار داشت : تمایل داریم که مدیران با آموزش های نوین مدیریتی در کشورهای پیشرفته آشنا شده و در دوره های بین المللی شرکت کنند تا شاهد پیشرفت های روز افزون در سمنان باشیم.
شهردار سمنان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه دوستی و همکاری بین شهرداری سمنان و شهرداری ارومچی خواستار زمینه سازی برای امضا تفاهم نامه همکاری با هلیسنکی شد تا ارتباطات بهتر و بیشتری با کشور فنلاند برقرار شود.
شهردار سمنان همچنین خواستار سفر گردشگران فنلاندی به ایران و بر عکس شد و گفت : برقراری این روابط دوستانه سبب رونق گردشگری در هر 2 کشور خواهد شد و سمنان با توجه به ظرفیت های فراوان می تواند مقصد گردشگری خوبی برای فنلاندی ها باشد.
سفیر فنلاند در این نشست با ابراز خرسندی از آغاز روابط بین المللی شهرداری سمنان اظهارداشت: سمنان در گذشته نقش مهمی در تجارت بین الملل بازی می کرد و اکنون نیز می تواند به موقعیت ممتاز قبلی خود برگردد.
هری کمرینن با اشاره به بازدید از بازار و موزه سکه سمنان گفت: شواهد و تنوع سکه های موجود در موزه سمنان نشان می دهد که اجداد شما در زمینه تجارت بین الملل فعالیت خوبی داشتند.
وی با اشاره به روابط سیاسی خوب ایران و فنلاند تصریح کرد : گروه های تجاری زیادی از فنلاند به ایران سفر کردند و خوشحال می شویم که پذیرای یک هیات تجاری از سمنان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: این سومین سفر من به سمنان است و هر بار سمنان را بهتر از دفعه قبل دیدم و این شهر رو به پیشرفت است.
سفیر جمهوری فنلاند ادامه داد : مردم توجه خوبی به خانه های قدیمی پیدا کردند و این خانه ها در اطراف بازار سمنان در حال مرمت هستند و این نشان می دهد شما به پیشینه تاریخی خود اهمیت زیادی می دهید و شناختن گذشته آینده ای درخشان را رقم می زند.
وی اعلام آمادگی کرد تا زمینه های مشترک همکاری بین سمنان و فنلاند را شناسایی کرده و در راستای برقراری ارتباط خوب و موثر بین سمنان و یکی از شهرهای مطرح فنلاند گام بردارد.
در پایان این نشست شهردار سمنان و سفیر فنلاند متن یادبودی را امضا کردند، سفیر فنلاند هدیه از این کشور به شهردار سمنان تقدیم کرد و شهردار سمنان هم از آثار زیبای سفال سمنان به کمرینن و همراهانش هدیه کرد.




تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن