تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابهامات فراوان در باشگاه پرسپولیس؟/170هزار دلار هدایتی گم شده است؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ابهامات فراوان در باشگاه پرسپولیس؟/170هزار دلار هدایتی گم شده است؟
اگر ادعای هدایتی مبنی بر اینکه او 200 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده صحیح باشد باید پرسید که چگونه امکان دارد 170 هزار دلار از این پول ناپدید شود.
به گزارش نامه نیوز ، حسین هدایتی در صفحه اینستاگرامی خود پستی را منتشر کرد مبنی بر اینکه وی برای جذب گولج 200 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است و این در حالیست که قرارداد این بازیکن تنها 30 هزار دلار بوده است.

اگر ادعای هدایتی مبنی بر اینکه او 200 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده صحیح باشد باید پرسید که چگونه امکان دارد 170 هزار دلار از این پول ناپدید شود.

از سوی دیگر اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هم از ماجرای گم شدن 170 هزار دلار بی‌خبر هستند و طاهری هم مثل قبل از پاسخ دادن به چنین ابهاماتی شانه خالی می‌کند. پیش از این هم درباره برداشت 3 میلیارد تومان از صندوق پیشکسوتان توسط طاهری شائبه‌های زیادی مطرح شد که در این مورد هم طاهری پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشت.

در ابتدای فصل هم اردوی سرخپوشان در اوکراین حواشی زیادی داشت و حضور چند تاجر که دوستان طاهری هم هستند کنار پرسپولیس ابهامات زیادی را به وجود آورده بود. اینکه چرا طاهری علاقه‌ای به پاسخگویی به این سوالات ندارد و چرا هیچ‌وقت در خصوص این ابهامات حرف نمی‌زند جای تعجب دارد.

به غیر از این موارد، ابهاماتی هم در قراردادهای عجیب و بعضا سنگین برخی نزدیکان تیم و مسئولان باشگاه هم وجود دارد که می‌طلبد مدیران باشگاه پرسپولیس، علی‌الخصوص علی اکبر طاهری در مورد آن اظهار نظر کنند.

در این میان مشخص نیست چرا وزارت ورزش نسبت به این اتفاقات واکنش خاصی از خود بروز نمی‌دهد. حداقل انتظار این است که حراست وزارت ورزش و بازرسان مالی این وزارتخانه به بررسی این ابهامات بپردازند تا اگر کسی تخلفی در این زمینه انجام داده شناسایی شود.

آن چیزی که مشخص است قرارداد تمامی بازیکنان خارجی پرسپولیس اعم از 2 بازیکن اوکراینی، رادوشوویچ و گولج ابهامات زیادی را در خود جای داده و باید منتظر بود تا روزی این ابهامات مرتفع شود. ابهاماتی که هر روز بر میزان آن افزوده می‌شود و شاید زمانی برسد که این ابهامات به یک فاجعه بزرگ برای پرسپولیس تبدیل شود.



منبع: میزان


۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن