تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش تولید کننده ملدونیوم بی‌نتیجه ماند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: به نقل از Inside the games، با وجود این که ایوارس کالوینس، تولید کننده ملدونیوم، ماه گذشته در صحبت با وادا درخواست کرد این ماده از لیست مواد ممنوعه خارج شود، وادا باز هم ملدونیوم را در لیست خود قرار داده است. کالوینس با مسئولان وادا جلسه‌ داشت که در آن تلاش کرد آنها را قانع کند که این ماده برای دوپینگ استفاده نمی‌شود.


کالوینس در این باره به خبرگزاری TASS گفت‌: امیدوارم وادا از نظر متخصصان استفاده کرده و قبول کنند ملدونیوم ماده دوپینگی نیست. به صورت دقیق مکانیزم ملدونیوم را توضیح دادم. به مه توضحی دادم که این دارو چه تاثیری بر روی بدن دارد. هنوز هیچ دلیل علمی، دوپینگی بودن این ماه را ثابت نکرده است.


سال گذشته که وادا ملدونیوم را ممنوع کرد، توضیح داد که از این ماده برای افزایش کارایی بدن استفاده می‌شود. در آن زمان بسیاری از ورزشکاران تست مثبت ملدونیوم داشتند که اکثر آنها از روسیه و اروپای شرقی بودند. ماریا شاراپووا، تنیس باز نامدار جهان نیز در بین این افراد بود.




۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن