تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814603644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدبیر مطهری برای اینکه ظریف از مجلس کارت زرد نگیرد/ تغییر رویه درسوال از وزرا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تدبیر مطهری برای اینکه ظریف از مجلس کارت زرد نگیرد/ تغییر رویه درسوال از وزرا
یک عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به طرح سوال از وزیر خارجه درجلسه علنی روز گذشته (یکشنبه ) مجلس از تدبیر نایب رئیس مجلس برای تغییر رویه در سوال از وزرا خبر داد که به گفته‌ی وی احتمال دریافت کارت زرد از سوی وزرا را کاهش می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : علی اصغر یوسف‌نژاد  اظهار کرد:‌ تاکنون در زمان طرح سوالات از وزرا به این شکل عمل می‌شد که پاسخ وزرا به سوالات مطروحه به رای گذاشته می‌شد که آیا این پاسخ‌ها قانع کننده بوده یا خیر؟ اما روز گذشته من و آقای مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشتند با مراجعه‌ای به آیین نامه داخلی دیدیم که طبق آیین نامه باید سوال نمایندگان به رای گذاشته شود و نه پاسخ وزیر.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در صورتی که سوال نمایندگان از وزرا به رای گذاشته شود با توجه به اینکه نیازمند نصف به اضافه یک رای است آرای ممتنع و کسانی که رای ندادند به نفع وزیر محاسبه می‌شود. در حالی که اگر پاسخ وزرا به رای گذاشته شود آراء ممتنع و کسانی که رای ندادند به ضرر وزیر خواهد بود.

این عضو هیات رئیسه مجلس یاد آور شد: روز یکشنبه در جریان طرح سوال از آقای ظریف سوال از ایشان به رای گذاشته شد و وزیر کار زرد نگرفت. در حالی که اگر پاسخ وزیر به رای گذاشته می‌شد ایشان کارت زرد دریافت می‌کرد.

یوسف‌نژاد در پایان با بیان این که برداشت از آیین نامه در مورد نحوه‌ی رای گیری در جریان طرح سوال از وزرا پیش از این متفاوت بوده گفت: با درایت آقای مطهری از این به بعد در طرح سوال از وزراء طبق آیین نامه عمل خواهد شد که در این صورت احتمال دریافت کارت زرد از سوی وزرا هم کمتر می‌شود.



۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن