تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798455767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی: دارندگان حقوق‌های نجومی انصاف و وجدان را فراموش کرده‌اند/ اگر خصلت جهادی را فراموش کنیم سرنوشتمان نامعلوم خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار نقدی:دارندگان حقوق‌های نجومی انصاف و وجدان را فراموش کرده‌اند/ اگر خصلت جهادی را فراموش کنیم سرنوشتمان نامعلوم خواهد بود
خبرگزاری فارس: دارندگان حقوق‌های نجومی انصاف و وجدان را فراموش کرده‌اند/ اگر خصلت جهادی را فراموش کنیم سرنوشتمان نامعلوم خواهد بود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنهایی که با سوءاستفاده از قانون و موقعیت اجتماعی خود حقوق‌های نجومی گرفتند انصاف و وجدان را فراموش کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش «جهادگران رضوی» که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: گروه جهادی و خدمتگزاری و خادمان ایتام به برکت اهل بیت علیهم‌السلام است و چیزی از خیر به‌ جز از این مسیر نصیب ما نشده است.

وی با بیان اینکه شروع این حرکت جهادی به اختصاص نام امام رضا(ع) و مزین کردن نام گروه‌های جهادی به نام امام رضا(ع) نیازمند اخلاص است، از حضرت رضا (ع) طلب توفیق کرد تا این خدمت رنگ و بوی کرامت اهل بیت بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمده‌ایم در محضر امام هشتم که اخلاص در مرتبه رضایت خود را به ما عطا کنند که اگر این‌گونه شد شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود.

نقدی دنیاطلبی و نفس‌پرستی و دنبال‌گیری منافع شخصی را مصیبت دنیای امروز دانست و تاکید کرد: اردوی جهادی به ما یاد می‌دهد برای خودمان نباشیم بلکه برای دیگران باشیم، به فکر دیگران باشیم، دیگران را در منفعت‌ها و لذات مقدم بر خود بدانیم، این تمرین تقرب به خداست، تمرین دل کندن از دنیاست، مشق اردوی جهادی مشق انسان شدن و تعالی است که باید قدر آن را دانست.

وی مدینه فاضله را جامعه‌ای دانست که در آن همه حرکت‌ها برای خدا انجام می‌شود و امام راحل به دنبال رسیدن به این الگو بود. نقدی تصریح کرد: آنهایی که با سوءاستفاده از نقص قانون و موقعیت اجتماعی خود حقوق‌های نجومی گرفتند انصاف و وجدان را فراموش کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اگر گزینش‌ها بر اساس جهاد و تقوا و انقلابی‌گری و روحیه جهادی نباشد ملاک انتصاب‌ها متفاوت می‌شود، گفت: الگوسازی برای منش و رفتار سرنوشت‌ساز است و اگر خصلت جهادی را در خود نهادینه نکنیم سرنوشتمان نامعلوم خواهد بود. 

نقدی تعمیم روحیه جهادی را الزامی دانست و افزود: فکر نکنیم با افزایش گروه‌های جهادی جا برای ما تنگ می‌شود؛ در چشم‌اندازی که برای گروه‌های جهادی نوشته شده آمده است هر بسیجی فعال حداقل سالی یک دوره باید به مناطق محروم برود، باید به سمتی برویم که همه آحاد جامعه جهادی باشند؛ اگر هر کسی قدمی بردارد خیلی از مشکلات بزرگ برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ما در مکتب اهل بیت(ع) پرورش یافته و مرام کمک به دیگران را از ایشان فرا گرفته است، گفت: ما در مدیریت‌هایمان ضعیف عمل کرده‌ایم، باید این ظرفیت را شناخت و قدر دانست و استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر نهادینه کردن و تثبیت روحیه جهادی افزود: مثل افرادی نباشیم که اول انقلاب جهادی بودند اما الآن که به موقعیت اجتماعی رسیده‌اند حقوق‌بگیر نجومی شده‌اند.

نقدی تصریح کرد: هر گروه جهادی باید هسته جهادی را تکثیر کند و افتخارش این باشد که گروه‌های جهادی را تکثیر کرده است؛ اما اولویت‌ها را باید شناخت در کار جهادی. باید بتوانیم مردم محروم را خودکفا کنیم.

وی به حاشیه‌نشینی‌ها اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی باید این حاشیه‌نشینی‌ها را ریشه‌یابی کنند و با رفع مشکلات مردم در روستاها آنها را به روستاهای خود بازگردانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بازگرداندن رونق تولید به روستاها را اولویت اول و مهم‌ترین دغدغه اردوهای جهادی دانست و گفت: باید اقتصاد روستا را احیا کرد تا مردم روستا بتوانند روی پای خود بایستند.

نقدی به حرکت درآوردن اقتصاد منطقه محروم و رفع محرومیت‌های سخت را اولویت گروه‌های جهادی برشمرد و تاکید کرد: گروه‌های جهادی نباید به روش‌های سنتی اکتفا کنند؛ باید وارد شئون دیگر از جمله رساندن محصول روستا به بازار مصرف شوند که این مهم نیازمند خرج کردن از آبروست.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت همه اقشار بسیجی در گروه‌های جهادی الزامی است؛ تاکنون دانش‌آموزان و دانشجویان پیش‌قدم بوده‌اند، لازم است سایر اقشار از جمله پزشکان، اساتید دانشگاه، صنعتگران، کشاورزان و ... با جدیت وارد این میدان شوند؛ هرچند برخی از مقدمات این امر آماده شده است.  انتهای پیام/2894/ط40/

95/04/18 :: 17:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن