تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817054112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم الیگودرز در مجلس: هدف ما بهبود شاخص‌های مرتبط با اقتصاد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم الیگودرز در مجلس:هدف ما بهبود شاخص‌های مرتبط با اقتصاد است
خبرگزاری فارس: هدف ما بهبود شاخص‌های مرتبط با اقتصاد است
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی ما بهبود شاخص‌هایی است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر اقتصاد تأثیرگذار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد خدابخشی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه در راستای تحقق وعده‌های زمان تبلیغات انتخابات، تمام تلاش خود را خواهم نمود، اظهار داشت: امروز مشکلاتی در جامعه وجود دارد که معلول برنامه‌ریزی‌هایی در کشور است. وی با اشاره به اهمیت کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس افزود: با حضور در این کمیسیون سعی دارم از ظرفیت‌ها برای پیشرفت شهرستان و کاهش مشکلات استفاده نموده تا این ظرفیت موثر باشد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون برنامه و بودجه تاکنون صرفا بر روی بودجه تمرکز نموده و از امور مهم غافل شده است، اما پیشنهاد تشکیل کمیته نظارت بر بر نامه‌ها و مصوبات را اینجانب ارائه داده‌ام که در بسیاری موارد اثرات مثبتی خواهد داشت که از آن جمله می‌توان به حرکت بسوی بودجه‌ریزی مدرن و عملیاتی اشاره نمود.
خدابخشی به مشکلات شهرستان اشاره نمود و افزود: یکی از مشکلات الیگودرز بیکاری است به طوریکه 90 درصد مراجعین به دفتر جویای کار هستند.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس به شرایط آغاز فعالیت خود اشاره نمود و افزود: پروژه راه آهن 26 میلیارد تومان بدهکار است و جاده‌های الیگودرز به خمین و الیگودرز به داران تعطیل شده است.
این مسوؤل با بیان اینکه در شاخص حوزه آب وضعیت خوبی نداریم، افزود: شبکه‌های فرعی حوضیان و خان‌آباد ریالی اعتبار ندارند.
خدابخشی با اشاره به مبحث قمرود مطرح کرد:در حالی‌که ورودی آب در این طرح یک متر مکعب است خروجی آن بیش از یک متر مکعب می‌باشد و ایستگاه پمپاژ که در قبال خسارت قمرود قرار بوده واگذار شود تاکنون واگذار نشده است و سد دهجانی نیز اعتبار ندارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بحث کمبود پزشک متخصص، نبود مرکز ام آر آی و همچنین مشکلات بیمارستان را از دیگر مشکلات شهرستان الیگودرز دانست و بیان کرد: بیمارستان امام جعفر صادق اگر به همین وضعیت پیش برود به درمانگاه تبدیل خواهد شد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس احداث جاده الیگودرز به لالی، شروع پروژه‌های تعطیل شده و اتصال الیگودرز به گلپایگان از سمت گندمینه، افزایش رشته‌های دانشگاهی، زیر ساخت‌های حوزه آموزش عالی و تقویت بخش شیلات را از دیگر برنامه های آینده عنوان نمود.
وی در رابطه با تغییر مدیریت‌ها گفت:فعلا هیچ برنامه‌ای در این خصوص وجود ندارد و مبنای ما ادامه فعالیت مدیران است و اگر مدیران توانستند با ما هماهنگ باشند و برای مردم کار کنند از ظرفیت آنها استفاده خواهیم نمود اما اگر این خواسته محقق نشد با استفاده از اختیارات خود آنها را جابجا خواهیم کرد.
این مسوؤل در رابطه با استفاده از نیروهای الیگودرز در مدیریت استان خاطرنشان کرد: در این راستا اقداماتی انجام شده است اما یا نیروی مورد نظر را نداریم و یا اینکه برخی قبول نمی‌کنند به استان منتقل شوند.

خدابخشی به فرمانداری ویژه الیگودرز اشاره نمود و افزود: این طرح چندین ماه است که مسکوت مانده و پیگیری نشده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس با انتقاد از نگاه صدا و سیما به این شهرستان مطرح کرد: در این ارتباط با مدیر کل صدا و سیما جلسه داشته و مقرر شد تعدادی نیرو به جهت همکاری به آن‌ها معرفی نماییم که مقدمات این کار فراهم شده است.
وی با اشاره به عنوان بام آبی ایران برای الیگودرز گفت: نظر من این است که کارشناسان در رابطه با آن نظر دهند و بحث نمایند از مخالفان و موافقان انتظار داریم تمام جوانب آن را بسنجند و ما هم به نظر اکثریت احترام می‌گذاریم.
در ادامه این جلسه حبیب جمشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز نیز با اشاره به تلاش رسانه‌های شهرستان در جهت توسعه و پیشرفت الیگودرز گفت: امیدواریم این تعامل بین دفتر نماینده و رسانه‌ها وجود داشته باشد که بی‌شک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
این مسوؤل با اشاره به اینکه خبرنگاران در انعکاس اخبار یقینا انصاف را رعایت خواهند نمود، یادآور شد: مسؤول دفتر نماینده می‌تواند گزارش عملکرد نماینده را در قالب گزارش آگهی در اختیار نشریات قرار دهد.
جمشیدی اضافه کرد: شهرستان الیگودرز دارای 10 نشریه مجوزدار است که اکثرا به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده و یا به مرکز استان واگذار شده‌اند.
در این جلسه همچنین خبرنگاران به مشکلات حوزه خبری اشاره کرده و خواستار تعامل سازنده با نماینده و با نگاه مثبت به یکدیگر شدند.
عباس شاه علی از خبرنگاران شهرستان با اشاره به گفته نماینده الیگودرز در رابطه با عدم احترام مدیران استان به افکار عمومی الیگودرز گفت: نماینده الیگودرز به درستی درد را شناسایی کرده و امیدواریم به راههای درمان آن نیز توجه شود.
وی افزود: یکی از راه‌های درمان این درد این است که ما ابتدا در شهرستان باید به نظرات هم احترام گذاشته و فارغ از نظرات و خواسته‌های شخصی برای توسعه شهر تلاش نماییم.
شاه علی، یکی از مشکلات این شهر را سیاست‌زدگی عنوان کرد و افزود: از نماینده الیگودرز انتظار داریم به دور از حواشی و مباحث موافق و مخالف و بدون توجه به مباحث سیاسی نگاه به جلو داشته و درراستای پیشرفت شهرستان تلاش نمایند که یقینا هرچه به گذشته نگاه نماییم هیچ عایدی بجز درجا زدن نصیب مردم و شهر نمی‌شود. این خبرنگار در پایان تاکید کرد: بی‌شک رسانه‌ها در مسیر توسعه همراه نماینده و مسوؤلان خواهند بود. انتهای پیام/85014/ذ40

95/04/18 :: 17:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن