تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821001666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی فراری از اولین خودرو 8 سیلندر 4 نفره


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت پدال - امین قوام صفری: غرفه باشکوه صاحب مارانللو در نمایشگاه پاریسِ امسال میزبان اولین اسب سلطنتی 4 نفره 8 سیلندر توربو می‌باشد؛ خودرویی که به منظور کاهش آلایندگی و مالیات در برخی بازارها به‌خصوص چین روی کار آمده، اما نیامده به یکی از نقاط اصلی توجه در دنیای خودرو بدل شده است!

 
پاریس 2016: نمایش فِراری GTC4 Lusso T



همان‌طور که به خاطر دارید، GTC4 Lusso نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته ژنو رونمایی و جایگزین مدل موفق FF شد. این خودرو علاوه ‌بر تغییرات ظاهری، در طراحی داخلی هم انقلابی بود و جدای از سایر ویژگی‌ها، تازه‌ترین سامانه اطلاعات و سرگرمی فِراری را ارائه کرد که پیش از هر چیز با نمایشگر 10.25 اینچی لمسی شناخته می‌شود.

 
پاریس 2016: نمایش فِراری GTC4 Lusso T



 
پاریس 2016: نمایش فِراری GTC4 Lusso T



 
پاریس 2016: نمایش فِراری GTC4 Lusso T



حالا هم نسخه 8 سیلندر آن با نام GTC4 Lusso T در پاریس حاضر شده تا نخست افکار عمومی و مطبوعات مختلف دنیا را مبهوت خود کند، سپس در بخش تازه‌ای از بازار به رقابت بپردازد. پسوند T از کلمه Turbo گرفته شده و اشاره به استفاده از توربو شارژر در بخش فنی دارد. خود فِراری آن را "اسپورت، همه‌فن‌حریف و مناسب برای استفاده روزمره” می‌خواند و معتقد است عرضه چنین مدلی بار دیگر پتانسیل تمام‌نشدنی این خودروساز را به نمایش می‌گذارد.

 
پاریس 2016: نمایش فِراری GTC4 Lusso T



 
پاریس 2016: نمایش فِراری GTC4 Lusso T



از زمان عرضه فراری موندیال (Mondial) در سال‌های دهه 1980، این اولین بار است که فِراری خودرویی با ظرفیت 4 سرنشین و پیشرانه 8 سیلندر V شکل می‌سازد. بلوک 3.9 لیتری اقتباسی از کالیفرنیا T توانایی تولید بیشینه قدرت 600 اسب بخار و حداکثر گشتاور 560 پوند فوت (759.2 نیوتون‌متر) را دارد که در مقایسه با نسخه 12 سیلندر به ترتیب 80 اسب بخار کمتر و 46 پوند فوت (62.3 نیوتون‌متر) بیشتر هستند. بر اساس گفته‌های کمپانی، شتاب اولیه هم در 3.5 ثانیه انجام می‌شود که 0.1 ثانیه نسبت به GTC4 Lusso کندتر می‌باشد.

 
پاریس 2016: نمایش فِراری GTC4 Lusso T



 
پاریس 2016: نمایش فِراری GTC4 Lusso T



حذف دیفرانسیل جلو در این نسخه باعث تغییر توزین وزن و افزایش آن در قسمت عقب شده است. همچنین سامانه‌های کنترل لغزش جانبی نسل سوم (Side Slip Control 3) و فرمان‌پذیری محور عقب نیز زیر پوست آن انجام‌وظیفه می‌کنند تا انواع مسیرهای پرپیچ‌وخم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پشت سر بگذارد.





۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن