تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۷۰ میلیارد تومان در اجرای طرح بهین یاب پرداخت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
۱۷۰ میلیارد تومان در اجرای طرح بهین یاب پرداخت شده است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3785477 - دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- استاندار قزوین گفت: تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان برای ۱۹۷ پرونده در سامانه بهین یاب پرداخت شده و با رفع محدودیت پرداخت در استان همه نیازهای اعتباری واحدهای صنعتی را تامین می کنیم. به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی در جلسه شورای عالی بانکها که یکشنبه شب در مهمانسرای استانداری برگزار شد اظهارداشت: در سامانه بهین یاب تاکنون ۱۹۷ پرونده به بانک های عامل معرفی شده که ۱۷۰ میلیارد تومان پرداختی بانکها بوده است. استاندار قزوین بیان کرد: بانک تجارت ۲۸ پرونده، توسعه تعاون ۵ فقره، توسعه صادرات دو مورد، رفاه کارگران ۴ مورد، سپه ۲۴ مورد، صادرات ۱۰ مورد، صنعت و معدن ۱۶ مورد، کشاورزی ۸۰ مورد، ملت ۱۷ مورد و ملی ۱۱ مورد پرداختی داشته است و باید این روند تسریع شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی بانک مرکزی سقف پرداختی بانکها برداشته شده و این فرصت برای استان فراهم شده تا به هر میزان طرح قابل بررسی و پرداخت تسهیلات وجود دارد به بانکها معرفی شود. همتی اظهارداشت: طرح سامانه بهین یاب از کارهای بزرگی است که تنها با همکاری مجدانه مدیران بانکها امکان اجرایی شدن دارد و روند کار نیز تاکنون مطلوب بوده اما باید سرعت را بالا ببریم و از حمایت های ایجاد شده دولت بخوبی برخوردار شویم. استاندار یادآورشد: ۲۵۱ واحد بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم داریم که بررسی ۱۰۰ واحد به بانک ملی و ۱۰۰ واحد دیگر به بانک ملت ارجاع می شود و ۵۱ واحد نیز در سایر بانکها توزیع خواهد شد تا در این بخش نیز بتوانیم تسهیلات لازم را به متقاضیان پرداخت کنیم. همتی یادآورشد: اولویت پرداخت ها شامل سرمایه درگردش و سرمایه ثابت است و در کنار آن باید واحدهایی که معوقه دارند نیز دعوت شوند تا وضعیت آنها رسیدگی و تعیین تکلیف شوند. استاندار بیان کرد: در پرداخت تسهیلات باید دوره بازپرداخت و توان واحدها منطقی باشد و روسای بانکها اختیار دارند با تشخیص خودشان برای حل مشکلات واحدها اقدام کنند.

وی یادآورشد: برای ما صادرات بسیار مهم است لذا انتظار داریم تسهیلات این واحدها با شرایط بهتر و سود کمتری پرداخت شود. همتی ضمن تشکر از همراهی مدیران، روسای بانکها و رسانه ها در سفر رئیس جمهور به استان گفت: خوشبختانه این سفر بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد و موجب کسب آبرویی برای نظام، دولت، کشور و استان شد وامیدواریم دستاوردهای آن به توسعه استان شتاب بخشد. در این جلسه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات در سامانه بهین یاب توسط بانک های عامل ارائه شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن