تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819740249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان روز چهارم با سه مدال طلا و نقره/ بازدار نقره گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پایان روز چهارم با سه مدال طلا و نقره/ بازدار نقره گرفت
با کسب نشان مدال نقره نارنین بازدار، پرونده تالوکاران کشورمان در روز چهارم از ششمین دوره رقابتهای ووشو جوانان جهان با یک طلا و دو نقره بسته شد.
آفتاب‌‌نیوز : در ادامه این دروه از مسابقات که در شهر «بورگاس» بلغارستان جریان دارد، امروز یکشنبه و در چهارمین روز این رقابت ها، «زهرا کیانی» صاحب مدال طلا شد و «فاطمه جزینی» و «نازنین بازدار» نیز به مدال نقره رسیدند.


زهرا کیانی ستاره تیم ملی کشورمان در این مسابقات امروز موفق به کسب یک مدال طلای دیگر شد تا با احتساب دو طلا و نقره دیگری که روز گذشته کسب کرده بود بهترین ووشوکاران ایران در رقابتهای جهانی جوانان با سه مدال طلا و نقره لقب گیرد.


فاطمه جزینی دیگر ووشوکار موفق کشورمان در این مسابقات بود که  در رده سنی نوجوانان و در فرم «دائو شو» با کسب امتیاز ۸.۹۶ بر سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را به دست آورد. این تالوکاران کشورمان جزینی روز گذشته نیز در فرم «چانگ چوان» به مدال برنز رسیده بود.


در رقابتهای نوبت عصر هم نازنین بازدار در فرم «دائو شو» رده سنی نونهالان با کسب امتیاز ۸.۵۸ به مدال ارزشمند نقره دست یافت.در این فرم نمایندگان چین و اندونزی به مدال های طلا و برنز رسیدند.


به این ترتیب تعداد مدال های تیم ووشوی جوانان ایران در پایان روز چهارم به ۵ مدال طلا، ۵ نقره و ۳ برنز رسید.زهرا کیانی(۲ مدال)، یوسف صبری، محمدمهدی گرشاسبی و محمدعلی مجیری مدال طلا، حمیدرضا سهندی، طاها بدیعی، فاطمه جزینی، نازنین بازدار و زهرا کیانی مدال نقره، فاطمه جزینی، فاطمه ویسی و آرمین افراز مدال برنز کسب کرده اند.


به گزارش  مهر،تیم ساندای جوانان ایران نیز در این مسابقات به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان، عصر فردا (دوشنبه) به اتمام خواهد رسید.






۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن