تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804451989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیت برای تقویت وحدت و همراه کردن مردم با دولت همکاری کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
روحانیت برای تقویت وحدت و همراه کردن مردم با دولت همکاری کند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3785128 - یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- استاندار قزوین گفت: روحانیت با اطلاع رسانی درست از واقعیتها می توانند در همراه کردن مردم با دولت و ایجاد توقع منطقی همکاری کنند. به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: روحانیت به عنوان پشتوانه معنوی مسئولان دولتی با اعتمادی که در میان مردم ایجاد کرده اند می توانند در اطلاع رسانی از خدمات دولت نیز نقش مهمی ایفا کنند. وی افزود: جا دارد از همه کسانی که در میزبانی شایسته از رئیس جمهور و هیئت دولت سنگ تمام گذاشتند بویژه همراهی نماینده ولی فقیه و امام جمعه و ائمه جمعه استان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی و رسانه ها که وحدت ملی را به نمایش گذاشتند تشکر و قدردانی کنیم.

استاندار تصریح کرد: تقویت دولت در شرایط کنونی در واقع تقویت نظام و رهبری است و همه وظیفه داریم ضمن تقویت وحدت و انسجام ملی به ایجاد امید در مردم هم کمک کنیم. وی بیان کرد: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی نیز چشم امید به ایران دوخته اند و موفقیت ما در امور مختلف می تواند انگیزه مظلومان جهان در نهضت های بیداری را دوچندان کند. همتی گفت: رئیس جمهور محترم نیز از حضور حماسی مردم تشکر کردند و در حد امکانات موجود برای توسعه استان نیز گشایش های صورت گرفت و ما نیز مسائل ریز و درشت استان را به ایشان منتقل کردیم و امیدواریم دستاوردهای سفر را مردم نیز احساس کنند. استاندار یادآورشد: دشمنان در شرایط تحریم فشارهای اقتصادی زیادی به ما وارد کردند و دنبال انهدام اقتصادایران هستند اما به لطف هدایت مدبرانه رهبری و حضور مردم در صحنه و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها در مسیر حل مشکلات هستیم  و امیدواریم بتوانیم در این مسیر هم موفق شویم. وی اضافه کرد: اگر نتوانیم مردم را خوب توجیه کنیم شاید توقعاتی ایجاد شود که خارج از توان دولت باشد که در این صورت دیگر نخواهیم نتوانست مدیریت کشور را بخوبی انجام دهیم و موفق باشیم. همتی تصریح کرد: از روحانیون انتظار داریم با نفوذ کلام و جایگاه مورد وثوقی که در میان مردم دارند وضعیت کنونی جامعه را بخوبی تبیین و تشریح کنند تا بتوانیم حرکتی منطقی در مسیر حل مشکلات را طی کنیم. مشکلات را اولویت بندی کنیم وی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور مشکلاتی مانند جاده، آب، صنعت، کشاورزی و اشتغال مطرح شد اما باید با در نظر گرفتن محدودیت های دولت این امور را اولویت بندی کنیم به همین دلیل تامین آب را در صدر خواسته ها مطرح کردیم. برجام و سیاست خارجی با هماهنگی رهبری صورت می گیرد استاندار بیان کرد: در خصوص برجام باید بدانیم همه مسائل مربوط به آن و سیسات خارجی بدون هماهنگی با رهبری صورت نمی گیرد بنابراین نباید دلسوزان نظام نگران باشند البته انتقاد و رفع ابهام هیچ اشکالی ندارد اما این مسئله نیز روش و آدابی دارد که باید رعایت شود.

وی گفت: رهبری هوشمند در جایگاه ولایت فقیه نعمتی ارزشمند هستند که در راس نظام می دانند چگونه کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند به همین دلیل باید به آنچه بدست آمده احترام گذاشت و در تقویت دولت تلاش کرد.     همتی تصریح کرد: جنگ با دشمنان راههای مختلفی دارد و ما نیز آمریکا را دشمن خود می دانیم اما با عقلانیت باید جلو برویم و تدیبر کنیم تا هزینه های بیشتری به کشور تحمیل نشود. وی بیان کرد: همه ما سرباز امام، رهبری و انقلاب هستیم و با همه سختی هایی که کشیده ایم باید با وحدت جلو برویم و قدردان ارزشهای انقلاب و دستاوردهای آن باشیم و نگذاریم به انسجام کشور آسیب برسد. استاندار یادآورشد: از روحانیون و طلاب انتظار داریم درماه محرم در کنار تبلیغ امور دینی درخصوص آسیب های اجتماعی نیز طرح موضوع کرده و ریشه های طلاق، اعتیاد را بگویند و برای تقویت ازدواج و بنیان خانواده راهکارارائه کنند. همتی یادآورشد: روحانیون در اصلاح جامعه و سالم سازی امور اجتماعی بسیار تاثیرگذارند و باید از این ظرفیت بخوبی در مناسبتها بویژه محرم و صفر استفاده کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن