تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816483784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت و آرامش ایران اسلامی نشان از اقتدار نیروی های مسلح دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: امنیت و آرامش ایران اسلامی نشان از اقتدار نیروی های مسلح دارد
استاندار سمنان، امنیت و آرامش کشور را نشان از اقتدار نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم در جامعه ذکر کرد و گفت : نیروی انتظامی همیشه با اخلاص و اقتدار در همه صحنه ها حاضر بوده و برای امنیت کشور تلاش کرده است.
محمدرضا خباز روز شنبه در آیین صحبگاه مشترک نیروهای مسلح استان سمنان که  با حضور جمعی از مسئولان و یگان های مختلف نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه قائم(ع) استان در دومین روز از هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، افزود:این هفته فرصتی است تا مردم از عملکرد و فعالیت های خالصانه و خاضعانه پلیس اطلاع پیدا کنند.
وی اظهار داشت : مسئولان انتظامی هم باید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و در تقویت توان و قوت خود تلاش و کاستی ها و ضعف ها را برطرف کنند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که نیروهای انتظامی باید به آن توجه کند سبک زندگی اسلامی است و پلیس باید در ترویج سبک زندگی اسلامی الگوی مردم باشد.
خباز ادامه داد : نیروی انتظامی باید با رفتار خود زمینه این سبک زندگی نیکو را در جامعه به وجود آورد.
وی با تاکید بر این که اظهار کرد : اگرچه امکانات مالی کم باشد اما روحیه خدمت و جهادگری و ارزش مداری بر نیروی انتظامی حاکم است و روز به روز آثار و عملکرد بهتری را ارائه می دهند.
وی با اشاره به عملکرد مثبت نیروی انتظامی استان سمنان در مبارزه با جرائم و تأمین امنیت استان تصریح کرد: عملکرد نیروی انتظامی امسال نسبت به مدت مشابه گذشته بسیار چشمگیر بوده و موفقیت های زیادی را درزمینه مبارزه با جرائم، آسیب های اجتماعی و دستگیری افرادی که زندگی مردم را مختل کرده اند، داشته اند.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که نیروهای انتظامی باید در چشم مردم عزیز باشد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید در رفتار با مردم عزت داشته باشد و این عزت باید در رفتار و چگونگی انجام وظیفه انسانی مشخص باشد.
استاندار سمنان گفت : نیروی انتظامی مظهر قانون مداری، قانون گرایی و قانون محوری است و باید این مهم روزبه روز حفظ شود.
خباز به دیگر ویژگی ها و خصلت های نیروهای خدوم انتظامی اشاره کرد و گفت: درستکاری و امانت داری از شاخصه های مهم نیروهای انتظامی است چراکه آبرو، جان، مال مردم در اختیار آن ها است و این یک امانت الهی است که باید با همه وجود حفظ شود.
فرمانده انتظامی استان سمنان هم گفت: اقتدار پلیس در جمهوری اسلامی ایران برخواسته از ارزش های دینی و الهی و برای خدمت به مردم و حمایت از مظلومان شکل گرفته است.
سرهنگ روح الامین قاسمی تاکید کرد: مقابله با قانون شکنان، برهم زنندگان امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت در بین مردم به طور مستمر، از اهداف نیروی انتظامی است.
وی شعار امسال هفته ناجا را "همه با هم برای امنیت و آرامش" اعلام و گفت: امنیت مطلوب محصول کارکرد صحیح تمام نهادهای اجتماعی و مسئولیت پذیری مردم است.
سردار قاسمی تاکید کرد: پلیس با پیش گرفتن رویکرد اجتماعی، با تکیه ویژه بر قدرت مردم به مبارزه با جرایم می پردازد.
وی نظم و امنیت پایدار را از مبانی مهم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع برشمرد و گفت: مشارکت مردمی در امنیت یکی از مصادیق مشارکت در توسعه ملی است زیرا توسعه همه جانبه بدون برقراری نظم و امنیت همه جانبه ممکن نخواهدبود.
به گفته سردار قاسمی امنیت مطلوب محصول کارکرد صحیح تمام نهادهای اجتماعی و انجام مناسب وظایف شهروندی همه افراد در جامعه است.
قاسمی ادامه داد : پلیس ضمن اینکه حافظ امنیت تولید شده و عامل بسط و گسترش آن است به عنوان یک نهاد اجتماعی و با صحت عمل و انجام کامل و درست وظایف خود در چرخه تولید امنیت نیز قرارمی گیرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: موفقیت هنگامی به دست می آید که پلیس و جامعه در کنار هم برای یافتن راه حل معضلات، آسیب ها و جرایم تلاش کنند.
در این آیین که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان امنیتی حضور داشتند، از نیروهای ساعی، بازنشستگان، خانواده معظم شهدا و جانبازان و خیرین امنیت استان تجلیل شد.
نهم تا 15 مهرماه هفته ناجا نام گذاری شده است.




تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن