تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821382286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمکت پرسپولیس ضعیف است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نیمکت پرسپولیس ضعیف است
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل قشقایی نشان داد نیمکت پرسپولیس ضعیف است و این تیم باید نیمکت قوی‌تری داشته باشد.
به گزارش نامه نیوز ، ناصر ابراهیمی با اشاره به شکست پرسپولیس در جام حذفی در برابر تیم قشقایی و خذف این تیم اظهار داشت: تعجب کردم چرا ذخیره‌های پرسپولیس نتوانستند در این دیدار جانشین‌های خوبی برای مهره‌های ملی‌پوش پرسپولیس باشند. معمولاً در چنین شرایطی نفرات نیمکت نشین تلاش می‌کنند توانایی‌های خود را ثابت کنند اما این مسئله در این  بازی برای نفرات جایگزین درترکیب پرسپولیس رخ نداد.

وی ادامه داد: تیم قشقایی باوجود اینکه تیم ناشناخته‌ای بود ولی در این دیدار خیلی خوبی کار کرد و در طول بازی موقعیت چندانی را به تیم پرسپولیس نداد. به هر حال پرسپولیس در این بازی برای جبران تلاش کرد اما انگیزه و برنامه تیم حریف اجازه نداد تا پرسپولیس و برانکو در این بازی به خواسته‌اش دست پیدا کند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: برای من جالب بود که قبل از این بازی مربیان و برخی بازیکنان این تیم حتی برای پرسپولیسی‌ها کری‌خوانی هم داشتند و گفته بودند که پرسپولیس در برابر آنها روز آسانی را نخواهد داشت.

ابراهیمی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس عنوان کرد: در این دیدار پرسپولیس درخط میانی و  خط دفاع روز خوبی را پشت سر نگذاشت و فضاهای خالی در این دو منطقه برای پرسپولیس مشهود بود. به هر حال این اتفاقات در جام حذفی چندان غیرطبیعی نیست و در سال‌های گذشته و همین‌طور در کشورهای مختلف شاهد این مسئله بوده و هستیم که شگفتی‌هایی این چنینی درجام حذفی رقم می‌خورد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این بازی نشان داد که نیمکت پرسپولیس ضعیف است و این تیم باید نیمکت قوی‌تری داشته باشد. یادم می‌آید در زمان حضورم در پرسپولیس وقتی بازیکنی مثل علی انصاریان نیمکت نشین بود به او دلداری می‌دادم که ناراحت نباش، تو ذخیره نادر محمدخانی و افشین پیروانی هستی اما می‌توانی بجنگی و فیکس شوی وحتی به تیم ملی هم برسی. در حال حاضر این مسئله در پرسپولیس نمود پیدا کرد که این تیم نیمکت قوی ندارد!

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان در خصوص ضربات پنالتی این دیدار و عملکرد پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: در روزی که دروازه‌بان پرسپولیس روز خوبی در پنالتی‌ها نداشت ، از روی حرکت  نفرات پنالتی زن پرسپولیس هم می‌شد فهمید که برخی از آنها از نظر روحی و روانی آمادگی لازم را نداشتند.



منبع: میزان


۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن