تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همیاران پلیس مربیان کوچک ،راهنمایان بزرگ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همیاران پلیس مربیان کوچک ،راهنمایان بزرگ
همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک امروز باحضور بیش از 500دانش آموز دختر وپسر مقطع ابتدایی در آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : اساس کارپلیس درجهت نهادینه شدن فرهنگ دربین کودکان وطرح همیاران پلیس است.
سردار رضا بنی اسدی فر افزود :این افراد درقالب طرح همیاران پلیس میتوانند درطول مسافرت باتذکر دادن تخلفات ازبسیاری تصادفات وآسیب ها جلوگیری کنند.
وی با اشاره به شعار امسال "همه با هم برای امنیت و آرامش "خاطر نشان کرد: امنیت یک مقوله چندوجهی است وهمه افراد متناسب باشغل واختیاراتی که دارند باید برای یک  امنیت پایدار تلاش کنند.
وی تصریح کرد : امیدواریم باانجام این اقدامات موثر زمینه هم افزایی وارتقای امنیت عمومی را شاهد باشیم.
در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان هم  امنیت دانش‌آموزان را در سایه همکاری ناجا دانست و گفت: نیروی انتظامی با آموزش و پرورش همکاری خوبی برای حفظ سلامتی و ارتقای امنیت دانش‌آموزان استان کرمان انجام می‌دهد.
محمد محسن‌بیگی افزود: نیروهای انتظامی تلاش‌های بسیاری را برای برقراری نظم و امنیت انجام می‌دهند و دانش‌آموزانی که به عنوان همیار پلیس هستند باید برای حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگران مراقبت‌های لازم را انجام دهند و از انجام کارهای خلاف جلوگیری کنند.
وی خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با آموزش و پرورش همکاری خوبی برای حفظ سلامتی و ارتقای امنیت دانش‌آموزان استان کرمان انجام می‌دهد.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در همایش طلایه‌داران ترافیک به عنوان همیار پلیس هستند و به پلیس کمک می‌کنند تا در شهر، خیابان و خانه مشکلات کمتری داشته باشند.
همچنین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان هم در این همایش گفت : این طرح از سال 84به پیشنهاد نیروی انتظامی و با همکاری آموزش و پرورش اجرایی شده و توانسته به موفقیت های چشمگیری برسد.
سرهنگ حمید معین زاده  هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش حوادث دانست و افزود : باید قوانین راهنمایی و رانندگی از سنین پایه آموزش داده شود تا رسیدن به سن دریافت گواهینامه قوانین در آنها نهادینه شده باشد.
وی خاطر نشان کرد : امیدواریم از دانش آموزان برای ارتقا فرهنگ ترافیک کمک بگیریم .
وی به موفقیت های این طرح اشاره و تصریح کرد : با اجرای این طرح و با کمک همیاران پلیس بیش از 95در صد رانندگان از کمربند ایمنی استفاده می کنند.
در پایان این مراسم از 10نفر ازفرهنگ یاوران حوزه ترافیک و 10نفر از رانندگان سرویس های مدارس که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده اند تجلیل شد.



۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن