تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی فاز اول کارخانه فولاد بافت در آینده نزدیک - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
کارخانه فولاد
معین اقتصاد مقاومتی شهرستان های بافت و ارزوئیه گفت: راه اندازی فاز اول کارخانه فولاد بافت که چند سال معطل مانده، به زودی راه اندازی خواهد شد و نبود واحدهای اقامتی در شهرستان بافت یکی از مسائلی است که باید حل شود و یک هتل توریستی را در شهرستان در دستور کار داریم و مطالعات در حال انجام است و امیدواریم در سال جاری با روش های پیش ساخته بتوانیم کار را انجام دهیم. به گزارش ایسنا، "مهدی جهانگیری" امروز در جلسه گام دوم مثلث توسعه اقتصادی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منطقه 4 (رابر، بافت و ارزوئیه) با بیان این‌که همه ما به دنبال یک هدف و نتیجه هستیم که مردم بتوانند از نتیجه آن به طور مستقیم برخوردار شوند، افزود: اگر به یک مقوله از فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی توجه کنیم، همه اهداف در دل آن بند مستتر است و آن مردمی کردن اقتصاد می‌باشد.

جهانگیری با بیان این‌که معظم له تاکید جدی بروی مردمی کردن اقتصاد دارند و حرکت ارزشمندی که استاندار و مدیران استان کرمان ساماندهی کرده‌اند و جای تقدیر دارد، همین خروجی را دارد، تاکید کرد: سرمایه‌گذاران معین مناطق باید آزمون و خطا را کنار بگذارند و نباید با روش سنتی کار کنند، زیرا که فرصت را از استان خواهند گرفت.

معین اقتصاد مقاومتی منطقه بافت و ارزوئیه اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که ما در کشور داریم، موضوع طراحی نقشه توسعه براساس مزیت‌های هر منطقه است و باید در مجوزهای برق، انرژی و ... سیاست‌ها مشخص باشد و باید پکیج‌های سرمایه‌گذاری را بعد از مطالعه منطقه، آماده کنیم.

وی افزود: طرح اولیه این است که برای جلب اعتماد مسوولان شهرستان‌های بافت و ارزوئیه چند طرح ضربتی داریم تا مردم احساس کنند برای خدمت آمده‌ایم.

جهانگیری تصریح کرد: راه‌اندازی فاز اول کارخانه فولاد بافت که چند سال معطل مانده، به زودی راه‌اندازی خواهد شد و نبود واحدهای اقامتی در شهرستان بافت یکی از مسائلی است که باید حل شود و یک هتل توریستی را در شهرستان در دستور کار داریم و مطالعات در حال انجام است و امیدواریم در سال جاری با روش‌های پیش ساخته بتوانیم کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به تلاش برای حل بحران معادن منطقه اسفندقه گفت: خام فروشی که در کشور اتفاق می‌افتد، خلاف صریح اقتصاد مقاومتی و بزرگترین خیانت به نسل‌های آینده است.

معین اقتصاد مقاومتی بافت و ارزوئیه اظهار کرد: بنای ما بر اعتمادسازی و توانمندی مردم است و بخش خصوصی که به منطقه وارد می‌شود، بنا دارد براساس وظایف تعریف شده بخش خصوصی کار بکند و فراهم کردن زیرساخت‌ها توسط دولت، زمینه توسعه است. انتهاي پیام


دوشنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن