تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813181709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحشت داعش از «میم» در موصل


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
وحشت داعش از «میم» در موصل
وحشت داعش از «میم» در موصل یک منبع محلی در استان نینوای عراق، از اقدام تروریست‌های داعش به بستن ورودی های محله الحجر در جنوب موصل به دنبال شیوع دیوار نویسی و نگارش حرف "میم" علیه این گروه، خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، این منبع محلی در استان نینوا خاطرنشان کرد که تروریست‌های داعش ورودی های محله الحجر در جنوب موصل را به علت گسترش بی سابقه نگارش حرف "م" بر روی دیوارهای ساختمان ها و منازل این محله، بسته و به بازرسی گسترده در این محله مبادرت کرده اند.
 
این منبع در گفت وگو با سومریه نیوز تصریح کرد که گروه تروریستی داعش ورودی های محله الحجر در جنوب موصل را بسته و با ایجاد ده‌ها مرکز ایست بازرسی، اقدام به بازرسی گسترده منازل و کنترل مدارک شهروندان کرده است.
 
این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: تدابیر افراطی داعش پس از آن اتخاذ شد که به شکل بی سابقه ای نگارش حرف "م" ( اشاره به مقاومت مردمی)،  بر روی دیوارهای ساختمان ها و منازل این منطقه گسترش یافت و خشم تررویست های داعش را برانگیخته است.
 
شهر موصل از سال 2014 به تصرف تروریست های داعش درآمده است و در سایه رفتارهای افراطی تروریست ها با مشکلات امنیتی و انسانی متعددی مواجه است.
 
 


منبع: العالم


95/7/10 - 20:43 - 2016-10-1 20:43:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن