تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی شیرین چلسی در خانه هال سیتی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: بازی در شرایطی آغاز شد که شاگردان کونته بعد از کسب چند نتیجه دور از انتظار، قصد داشتند ناکامی های هفته های اخیر را جبران کنند.
 
بازی با برتری هال سیتی آغاز شدند و آنها می توانستند در همان 3 دقیقه ابتدایی به گل برسند. ضربه آزادی از سمت راست نصیب بازیکنان این تیم شد که بعد از برخورد با مدافعان چلسی تغییر مسیر داد و کورتوا با عکس العملی دیدنی مانع فروپاشیدن دروازه چلسی در همان ابتدای کار شد.
 
در ادامه مسابقه باز هم این هال سیتی بود که موفق به خلق موقعیت شد. ارسال زیبای بازیکنان سوانسی از سمت راست با ضربه سر روبرت اسنوگراس همراه بود که باز هم کورتوا منجی دروازه تیمش شد. 2 دقیقه بعد، چلسی با نفوذ ویلیان بر روی دروازه هال سیتی خطرساز شد اما این توپ نیز ره به جایی نبرد.
 

پیروزی شیرین چلسی در خانه هال سیتی



در ادامه بازی، دو تیم موفق به خلق موقعیت های بر روی دروازه یکدیگر شدند که چندان خطرناک نبود. در اوقات تلف شده، باز هم کورتوا روی ضربه از راه دور لیورمور واکنش زیبایی نشان داد تا بازی بدون گل در نیمه اول به اتمام برسد.
 
اما در نیمه دوم چلسی بازی را طوفانی آغاز کرد و کونته تیمی متحول شده را روانه میدان کرد. در دقیقه 47 و روی حرکت انفرادی ادن هازارد، این بازیکن شوت محکمی را روانه دروازه هال سیتی کرد که با واکنش دیوید مارشال مواجه شد. 10 دقیقه بعد، روی همکاری زیبای کانته و کاستا، مهاجم اسپانیایی با دروازه حریف تک به تک شد و بعد از جا گذاشتن سنگربان، توپ را با دخالت مدافع هال سیتی به تیر دروازه کوبید و در برگشت، انگولو کانته در مقابل دروازه خالی توفیقی نیافت.
 

پیروزی شیرین چلسی در خانه هال سیتی



اما در نهایت فشار چلسی جواب داد و در دقیقه 64 و روی نفوذ ویلیان و ضربه مواج و دیدنی او به گوشه دروازه، شاگردان کونته با یک گل از حریف پیش افتادند. سه دقیقه بعد، کاستا می توانست اختلاف را دو برابر کند اما ضربه محکم او با واکنش مارشال روبرو شد.
 

پیروزی شیرین چلسی در خانه هال سیتی



چلسی در دقیقه 67 موفق شد روی حرکت انفرادی ماتیچ و ضربه فوق العاده کاستا از درون محوطه جریمه به طاق دروازه، با 2 گل از حریف خود پیش افتد.
 

پیروزی شیرین چلسی در خانه هال سیتی



در دقیقه 78، باز هم کاستا درمحوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او به سمت آسمان رفت. در دقیقه 88، ارسال مارکوس آلونسو در دهانه دروازه به پدرو رسید اما او در باز کردن دروازه هال سیتی ناکام ماند. در ادامه، تلاش هال سیتی برای باز کردن دروازه کورتوا به نتیجه نرسید تا چلسی بعد از چند نتیجه ضعیف، دوباره طعم شیرین پیروزی را در هفته هفتم بچشد.




۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن