تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاری فرد: شاید این شگفتی در لیگ هم برای پرسپولیس تکرار شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انصاری فرد: شاید این شگفتی در لیگ هم برای پرسپولیس تکرار شود
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: باختن بدون ملی پوشان توجیه خوبی نیست و پرسپولیس با همین نفرات هم می توانست برنده باشد.
به گزارش نامه نیوز ، محمدحسن انصاری فرد افزود: جام حذفی جام شگفتی هاست و این شگفتی برای پرسپولیس رخ داد. این بازی را برای پرسپولیس باید یک اتفاق و حادثه دانست ولی نباید زحمات تیم قشقایی را هم نادیده گرفت.

وی ادامه داد: آنها تلاش کردند و توانستند مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس ۱۲۰ دقیقه بجنگند و در ضربات پنالتی هم بهتر عمل کنند و برنده شوند. در مجموع این باخت می تواند درسی برای پرسپولیس باشد که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. این اتفاق می تواند در لیگ هم بیفتد، پرسپولیس به عنوان تیم بالانشین فکر نکند مقابل تیم های پایین تر جدول حتما برنده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره علت باخت پرسپولیس در این بازی گفت: وقتی تیم حریف به گل زودهنگام رسید شرایط برای پرسپولیس سخت شد. بازیکنان حریف اعتماد به نفس و جسارت پیدا کردند و روحیه گرفتند و فهمیدند می توانند جلوی پرسپولیس بازی کنند. به نظرم پرسپولیسی ها حریف را دست کم گرفته بودند و این اصلی ترین علت باخت است. آنها غروری داشتند که فکر می کردند چون پرسپولیس هستند و تیم حریف لیگ دویی و کم نام و نشان است حتما برنده اند. این باخت بسیار ناراحت کننده است و می تواند برای پرسپولیس تبعاتی داشته باشد، امیدوارم باشگاه، برانکو و کادرفنی و بازیکنان خودشان را زود جمع و جور کنند و تحت تاثیر این باخت قرار نگیرند و بتوانند راهی که در لیگ داشتند را ادامه دهند.

انصاری فرد درباره عملکرد نفرات ذخیره پرسپولیس در این بازی گفت: برخی بازیکنان در حد نفرات اصلی نبودند اما برخی بازیکنان بد عمل نکردند. درمجموع پرسپولیس لازم دارد در برخی خطوط نفرات جانشین بهتری داشته باشد. خیلی از بازیکنان در پست های غیرتخصصی بودند و فکر می کنم به چنین روزی فکر نکرده بودند و بهتر بود پرسپولیس برای این بازی قبلا تمرین می کرد. باختن بدون ملی پوشان توجیه خوبی نیست و پرسپولیس با همین نفرات هم می توانست برنده باشد. همان طور که گفتم این یک اتفاق بود و شاید اگر این بازی دوباره تکرار شود این نتیجه خلق نشود. مهم این است که این باخت تاثیر خودش را در مسابقات لیگ نگذارد و پرسپولیس راهش را ادامه بدهد و دچار حاشیه و مشکل نشود.




منبع: سایت 90


۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن