تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال باشکوه مردم قزوین از رئیس جمهور بیانگر وحدت استان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه قزوین:
استقبال باشکوه مردم قزوین از رئیس جمهور بیانگر وحدت استان است

نماز جمعه قزوین


شناسهٔ خبر: 3783160 - جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور بیانگر وحدت مرم و مسئولان استان است و امیدواریم این سفر زمینه حل مشکلات و توسعه استان را فراهم کند. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی درخطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجد النبی ودر جمع نمازگران گفت: اقشار مختلف مردم قزوین عاقلانه ترین رفتار را داشتند و استقبال بی نظیر از رئیس جمهور بیانگر وحدت مردم و مسئولان است. خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: خوشبختانه مردم و مسئولان وظیفه میزبانی را با استقبال پرشور خود بخوبی و بهترین صورت انجام دادند و امیدواریم دستاوردهای سفر نصیب استان شود. وی اضافه کرد: مجموعه مردم و مسئولان استان از رئیس جمهور انتظار دارند مشکلات اساسی این منطقه مانند بیکاری، چالش های کشاورزی، صنعت، مسکن جوانان و مشکلات آب را با برنامه ریزی و چاره اندیشی حل کنند. آیت الله عابدینی اظهارداشت: از دولت درخواست می کنیم با عمل کردن به قولهای داده شده زمینه حل مشکلات مردم را فراهم کند.

نگذاریم جامعه دو قطبی شود وی گفت: این استقبال نشان داد مردم استان قزوین بدنبال همبستگی و وحدت هستند و اجازه نخواهند داد جامعه دو قطبی شود. نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: با قاطعیت می گوییم ما جامعه دو قطبی نداریم و توصیه های دینی، رهنمودهای امام راحل و رهبری حرکت به سمت خداوند، ولایت و وحدت است و ما نیز اجازه نخواهیم داد کشور دو قطبی شده و تفرقه، جای وحدت و انسجام را بگیرد. همکاری با ماموران سرشماری عابدینی در ادامه خطبه های نماز به اهمیت سرشماری در کشور اشاره کرد و گفت: با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت آمار از مردم استان انتظار داریم با ماموران سرشماری همکاری و در این طرح مشارکت کنند. وی بیان کرد: مسئولان آمار هم باید امانتدار باشند و اطلاعات دقیق و درست را به مسئولان نظام ارائه کنند تا برنامه ریزی و تصمیم گیری در کشور بر اساس واقعیت ها باشد. امام جمعه قزوین اظهارداشت: قرار نیست با آمار همه چیز را خوب جلوه دهیم بلکه باید واقعیتها را منعکس کنیم تا درست برنامه ریزی شود زیرا آمار و ارقام دقیق می تواند در فرهنگ، سیاست، اقتصاد، عمران و آبادانی کشور تاثیرگذار  باشد لذا همه باید به آن اهمیت دهیم. تملق و دورویی و دوستی  با دشمن مصداق منکر است خطیب جمعه قزوین در خصوص هفته امر به معروف و نهی از منکر هم نکاتی بیان کرد و گفت: با درک درست این فریضه باید بدانیم امروز دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان الهی مصداق واقعی این فریضه است.

وی اضافه کرد: برخی به دشمنان خود مانند آمریکا روی خوش نشان می دهند و یک روزنامه ای هر چه نیش قلم دارد نثار افراد متدین و مومن می کند اما هیچ مطلبی علیه اسرائیل و آمریکا نوی نویسد.   عابدینی تصریح کرد: تاکید بر بدعهدی آمریکا از نمودهای بارز امر به معروف است و این که گفته شود باید با آمریکا مذاکره شود اشتباه است و باید بدانیم آنها حضرت ابراهیم و موسی و عیسی را تروریست می دانند و نسبت به شیخ حسن نصرالله و سردار سلیمانی نگاه تروریستی دارند اما داعش و عربستان را که دستشان در خون آلوده است محکوم نمی کنند و با این تفکر نباید دوستی کرد. امام جمعه قزوین گفت: تملق و دورویی نیز از مصادیق منکر است و باید با صداقت و شفافیت مروج فرهنگ دینی در جامعه باشیم. خطیب جمعه قزوین احترام به پیش کسوتان را ضروری دانست و گفت: احترام به والدین، پدر بزرگ و مادر بزرگها و پیش کسوتان وظیفه ای دینی و اخلاقی است و اگر احترام به بزرگترها در جامعه کمرنگ شود همه آسیب می بینیم. عابدینی در خصوص فراسریدن ماه محرم و هجرت امام از عراق به پاریس هم مطالبی بیان کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن