تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف در ارتفاعات البرز


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بارش برف در ارتفاعات البرز
هواشناسی استان البرز برای ارتفاعات استان بارش برف خفیف و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها را پیش‌بینی کرد.
به گزارش نامه نیوز ، منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: سامانه بارشی که وارد کشور شده بعدازظهر روز گذشته موجب افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق در ارتفاعات استان شده است.


وی با تاکید بر اینکه از بعدازظهر جمعه، دامنه بارش کل استان را فرا می گیرد، گفت: از اواخر وقت جمعه و روز شنبه آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها دور از انتظار نخواهد بود.


مدیرکل هواشناسی استان البرز توصیه کرد: برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، تمهیدات و اقدامات لازم از سوی متولیان امر انجام شود.


اعلام وضعیت جوی محور چالوس


رحمانیان اضافه کرد: روز جمعه ضمن کاهش نسبی دما احتمال بارش برف خفیف در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد بنابراین عشایر ساکن در این مناطق لازم است تمهیدات مناسب را برای جلوگیری از خسارت انجام دهند.


وی در ادامه وضعیت جوی محور چالوس را قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و باد شدید اعلام کرد و گفت: ماکزیمم سرعت باد در این محور ۶۱ کیلومتر بر ساعت است.


منبع: مهر


۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن