تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817254036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی نژاد از کاندیداتوری انصراف داد، تندروها بیکس شدند / گزینه مقابل روحانی در لحظات آخر رونمایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


فایننشال تایمز:
احمدی نژاد از کاندیداتوری انصراف داد، تندروها بیکس شدند / گزینه مقابل روحانی در لحظات آخر رونمایی می شود
برنامه های احمدی نژاد برای انتخابات آینده به هم ریخت. این امر درگیری میان تندرو ها برای شناسایی کاندیدای مناسب در رقابت با حسن روحانی را گسترش خواهد داد.
روز نو : برنامه های احمدی نژاد برای انتخابات آینده به هم ریخت. این امر درگیری میان تندرو ها برای شناسایی کاندیدای مناسب در رقابت با حسن روحانی را گسترش خواهد داد.

 فایننشال تایمز نوشت: برنامه های احمدی نژاد برای انتخابات آینده به هم ریخت. این امر درگیری میان تندرو ها برای شناسایی کاندیدای مناسب در رقابت با حسن روحانی را گسترش خواهد داد.
 
به گزارش روز نو؛ احمدی نژاد در هفته های گذشته سفرهای استانی اش را برای جلب حمایت مردم آغاز کرده بود اما اخیرا از انتخابات نهی شد.
 
تحلیل گران بر این باورند که عدم حضور احمدی نژاد باعث جلوگیری از تحریک رای دهندگان طبقه متوسط می شود. طبقه متوسط از اینکه با بازگشت احمدی نژاد به ریاست جمهوری روابط بین المللی کشورشان خراب خواهد شد و می تواند به افزایش فساد بیانجامد می ترسند.
 
احمدی نژاد بین سالهای 2005 تا 2013 رییس جمهور ایران بوده است. او یکی از جنجالی ترین چهره های سیاسی ایران است. او یک پوپولیست است که از حمایت طبقه فقیر جامعه سود می برد اما ریاست جمهوری او به واسطه فساد خدشه دار شده بود.
 
در عوض حسن روحانی که در سال 2013 رقابت های ریاست جمهوری را برنده شد در جهت بهبود روابط با غرب قدم برداشت و در نهایت به توافق تاریخی با قدرت های بزرگ جهانی در مساله هسته ای دست پیدا کرد. در ازای این توافق دولت های غربی و جامعه بین المللی تحریم هایی که به ایران تحمیل شده بود را لغو کردند.
 
اما تندور ها در ایران که افراطی اند به دولت روحانی حمله میکنند و به دنبال حذف او در انتخابات دور بعد هستند. آنها توافق هسته ای را در ایجاد منافع ملموس اقتصادی برای مردم عادی شکست خورده معرفی میکنند و معتقدند این توافق نتوانسته کمپانی های خارجی را برای سرمایه گذاری در ایران مجاب کند.
 
نیروهای اعتدال گرا در ایران معتقدند که صادرات نفت ایران که اصلی ترین شریان اقتصادی این کشور است بدون توافق امروز به صفر رسیده بود. آنها میگویند لغو تحریم ها به ثبات ارز و رشد اقتصادی کمک کرده است.
 
در شرایط فعلی تندرو ها هیچ کاندیدای جدی ای که بتواند رقابت انتخاباتی را برنده شود ندارند در نتیجه تنها گزینه باقی مانده برای آنها حمله به دستاوردهای اقتصادی روحانی است. اما تندرو ها و اصولگرایان ممکن است برنامه ای برای پرده برداری از کاندیدای اصلی شان در لحظات آخر داشته باشند.
 
حمید رضا ترقی یکی از منتقدان دولت و یک سیاست مدار ارشد در ایران گفته که اصولگرایان 18 کاندیدا را در نظر دارند. او اصرار داشت که توزیع برابر ثروت ملی کماکان اصلی ترین تقاضای ایرانی هاست که این امر بدان معناست که تندرو ها شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارند.
 
ترقی گفته است که نظر سنجی های معتبر نشان میدهد که 80% مردم از توافق هسته ای نا امید شده اند و کاهش محبوبیت روحانی چشم گیر است.

منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن