تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820329146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شادمهر: تمام پیش‌‌بینی‌هایم در المپیک درست بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: بیژن شادمهر درباره همکاری‌اش با کمیته ملی المپیک به عنوان ناظر دوومیدانی گفت: من از زمان مهرعلیزاده که بحث ناظران مطرح شد با کمیته همکاری کرده‌ام و گزارشاتم را نیز به صورت ایمیل برای آنها ارسال کردم، اما جریان نظارت کوتاه است و همیشه 5-6 ماه قبل از مسابقات ناظران را تعیین می‌کنند.


وی در پاسخ به این سوال که چقدر پیش‌بینی‌های شما به عنوان ناظر درست بود، عنوان کرد: همه آنها درست بود.


شادمهر در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما برای احسان حدادی هم شانسی قائل نبودید، تصریح کرد: خیر. احسان حدادی در این مدت پرتاب‌هایی در اندازه 63 و 64 متر نداشت و هیچ پرتابی در اندازه 65 متر نداشت. پرتابی که باعث شد تا او به المپیک برود مربوط به سال گذشته است. پس می‌شد پیش‌بینی کرد نتیجه چیست.


ناظر کمیته ملی المپیک در دوومیدانی همچنین با اشاره به نتایج تفتیان در دوی 100 متر، یادآور شد: تفتیان خوب کار کرد، اگرچه بعید بود او در فینال حضور داشته باشد. با توجه به اینکه در نیمه نهایی به جای 16، 24 نفر حضور داشتند خوشبختانه تفتیان این شانس را داشت. شاید اگر همان 16 نفر را انتخاب می‌کردند تفتیان نمی‌توانست در این مرحله شرکت کند.


شادمهر در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخی اعتقاد دارند ناظرانی اگر از داخل سیستم فدراسیون باشند نمی‌توانند اطلاعات را درست منتقل کنند، خاطرنشان کرد: این حرف را قبول ندارم، مثل این است که بگویند برای یک بازی در شهر داورانی از شهرهای دیگر بیاورند در حالی که یک داور باید وظیفه خودش را انجام دهد و منصفانه رفتار کند. یک ناظر در جایگاهی که قرار دارد باید ارزیابی درستی داشته باشد. دستگاه ورزش کشور به خوبی می‌داند در فدراسیون‌ها چه می‌گذرد. بعید است فدراسیون به دنبال افرادی باشد که مستقل نیستند، هر چه تعامل بیشتر باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود.


وی در پاسخ به این سوال فکر می‌کنید ناظران در این مدت چقدر توانسته‌اند به کمیته کمک کنند، خاطرنشان کرد: تحلیل‌گر اول باید ببیند فدراسیون چه برنامه‌هایی دارد و متناسب با آن ببیند برنامه‌هایی که ارائه شده چقدر اجرایی شده است. البته نکته مهم در دوومیدانی این است که یک تحلیل‌گر نمی‌تواند در برنامه‌ها دخالت کند و مربیان نیز می‌توانند در خصوص اجرایی‌ شدن برنامه‌هایشان ناظر را در جریان بگذارند. اصل کار همکاری با دید مثبت است. تحلیل‌گر قرار نیست مچ بگیرد و اگر کمبودی هست باید کمک کند. ناظر نمی‌تواند به تمام اجزای فنی دوومیدانی اشراف داشته باشد و تعامل اینجا نقش مهمی را ایفا می‌کند.




۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن