تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئال بحران‌زده روبه‌روي دورتموند در اوج


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رئال بحران‌زده روبه‌روي دورتموند در اوج
دور دوم مرحله گروهي مهم‌ترين رقابت‌هاي ليگ قاره سبز از امشب با انجام هشت ديدار از تيم‌هاي گروه‌هاي پنج تا هشت آغاز خواهد شد.


در مهم‌ترين بازي امشب بورسيادورتموند در ورزشگاه خانگي‌اش يعني زيگنال‌ايدوناپارک يا همان وستفالن معروف پذيراي رئال مادريد خواهد شد. با اين جدال يک تيم پرستاره آلماني در اصل خود را با حمايت ورزشگاهي لبريز از تماشاگر و پرهيجان آماده رويارويي با ستارگان کهکشاني خواهد کرد. دورتموندي‌ها در هفته نخست شش بر صفر لژيا ورشو از لهستان را درهم شکستند. اما رئال‌مادريد با برد دو بر يک به زحمت از سد اسپورتينگ پرتغال عبور کرد.

رئال در حالي به آلمان مي‌رود كه نتايج ضعيفي در دو بازي اخيرش در لاليگا کسب کرده است. شاگردان زين‌الدين زيدان چهارشنبه هفته پيش در خانه برابر ويارئال متوقف شدند و شنبه اين هفته هم در خانه لاس‌پالماس دوباره به تساوي تن دادند. شاگردان زيدان براي کسب سه امتياز به آلمان سفر کرده‌اند و مي‌خواهند با پيروزي بر دورتموند هم ثابت کنند که به عنوان مدافع عنوان قهرماني هنوز هم در اوج هستند و براي تکرار قهرماني به ليگ قهرمانان قدم گذاشته‌اند و از طرف ديگر، بازي با دورتموند فرصتي است تا سفيدپوشان ناکامي دو هفته اخير خود در لاليگا را به فراموشي بسپارند. البته رئالي‌ها در اين بازي کار ساده‌اي نخواهند داشت. نبود کاسميرو و مارسلو هم در اين بازي باعث مي‌شود  دست زيدان بسته‌تر شده و رئالي‌ها در موضع ضعيف‌تري قرار بگيرند. نبرد وستفالن مي‌تواند براي تعيين تيم صدرنشين گروه هم سرنوشت‌ساز باشد و بنابراين دو تيم که اميدوارند که با کسب عنوان اول گروه در مرحله بعد کار آسان‌تري داشته باشند، از حساسيت‌هاي بازي کاملاً آگاهند. رئال‌مادريد در شرايطي به ورزشگاه سيگنال ايدونا پارک مي‌رود که در چهار سال گذشته شش‌بار در ليگ قهرمانان اروپا با بورسيا دورتموند روبه‌رو شده است. دراين شش‌بازي که دو بار آن در سال 2012، دو بار آن در سال 2013 و دو بار ديگرش در سال 2014 بوده است، کهکشاني‌ها تنها دو بار و دورتموندي‌ها سه بار پيروز شده‌اند و يک بار هم مصاف آنها مساوي شده است.

زردپوشان دورتموند در شرايطي خود را آماده پذيرايي از رئالي‌ها مي‌کنند که جو بسيار مثبتي در اردوي اين باشگاه آلماني وجود دارد و دورتموندي‌ها همه بر اين نظر هستند که مي‌توانند بر رئال غلبه کنند. رئالي‌ها هم البته در شرايطي به استقبال بازي سه‌شنبه شب مي‌روند که از روحيه بالاي زردپوشان خبر دارند و پيش‌بيني مي‌کنند که کار سختي در يکي از پرشورترين ورزشگاه‌هاي اروپا با گنجايش 81 هزار تماشاگر داشته باشند. دورتموند چند وقتي است كه روي دور برد افتاده و رقبايش را در آلمان يکي پس از ديگري از پيش‌رو برمي‌دارد. نتايج خوبي که دورتموند طي هفته‌هاي اخير در بوندس‌ليگا گرفته است، سبب شده که اين تيم با تنها سه امتياز اختلاف نسبت به بايرن مونيخ صدرنشين، در رده دوم جدول باشد. دورتموند زير نظر توماسل توشل متحول شده و پس از جدايي يورگن کلوپ دوباره در حال اوج‌گيري و قدرت‌نمايي است. توشل به دقت بازي‌هاي رئال زير نظر زيدان را مطالعه کرده چراکه معتقد است دوباره ممکن است در مراحل بعدي مسابقات به رئال بربخورد و بنابراين تيمش را با آمادگي کافي به مصاف رئال مي‌فرستد. توماس توخل پس از قرعه‌كشي و همگروهي با رئال گفته بود: «بازي مقابل رئال‌مادريد براي ما عادي شده است. براي ديدار با مدافع عنوان قهرماني لحظه‌شماري مي‌کنيم.»
  
كريمي با زاگرب ميزبان بانوي پير
در ديگر بازي مهم شب اول از دور دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، يوونتوس، قهرمان فصل گذشته سري A در اوکراين مهمان دينامو زاگربي است که علي کريمي، هافبک پيشين سپاهان برايش توپ مي‌زند.
يوونتوس اين هفته با يک پيروزي سخت در خانه پالرمو جايگاهش را در صدر جدول رده‌بندي سري A حفظ کرد. در سمت مقابل هم ديناموزاگرب بعد از گذشت 10 هفته از ليگ دسته اول کرواسي با 22 امتياز در رده سوم جدول قرار دارد. يوونتوس دو هفته پيش در دور نخست بازي‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا به يک تساوي بدون گل برابر سويا بسنده کرد و دينامو زاگرب هم در خانه ليون فرانسه با نتيجه سه بر صفر تن به شکست داد.
  
برنامه ساير بازي‌ها
سويا اسپانيا- المپيک ليون فرانسه
موناکو فرانسه – بايرلورکوزن آلمان
لسترسيتي انگليس- پورتو پرتغال
زسکا مسکو روسيه- تاتنهام انگليس
اسپورتينگ پرتغال – لژيا ورشو لهستان
کپنهاگن دانمارک – کلاب بروژ بلژيک




تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن